LOT jako blue taxi dojnej zmiany

Data: 2017-01-25 16:02:23
Autor: Tomasz Chmielewski
LOT jako blue taxi dojnej zmiany
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,21284553,panie-prezesie-samolot-czeka-czy-jacek-kurski-opoznil-lot.html

Skontaktował się z nami pasażer lotu do Nicei, który na
Lotnisku Chopina miał międzylądowanie. Siedział przy bramce nr
41, obok pasażerów czekających na lot do Mediolanu. Pasażerowie
zostali poinformowani o opóźnieniu, najpierw 15-minutowym,
potem o kolejnym kwadransie. W sumie opóźnienie wyniosło ok.
dwóch godzin.

- W końcu na ruchomym chodniku kilka metrów od miejsca, w
którym siedziałem, zobaczyłem prezesa TVP razem z małym
chłopcem. Niedługo potem, jak obydwaj udali się do samolotu,
samolot odleciał z lotniska - mówi nam pasażer, który widział
całą sytuację.

Jakiego łaskawego prezesa TVPiS mamy! Mógł przecież kazać zawrócić lecący samolot, by wziął spóźnionego pasażera!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

LOT jako blue taxi dojnej zmiany