LOT pada

Data: 2013-02-17 17:42:19
Autor: Przemysaw M.
LOT pada
Dnia Sun, 17 Feb 2013 10:53:08 +0100, u2 napisał(a):

... podziękujcie swojemu cudotworcy tuskowi ...-;)

http://niezalezna.pl/38523-lot-pada-minister-leci

Według nieoficjalnych informacji premier Donald Tusk chce zdymisjonować ministra skarbu za dopuszczenie do upadku narodowego przewoźnika lotniczego – czytamy w „Gazecie Polskiej Codziennie”.

Wg OFICJALNYCH i sprawdzoanych informacji to ty jesteś genetycznym idiotą.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-02-17 18:04:59
Autor: u2
LOT pada
W dniu 2013-02-17 17:42, Przemysław M. pisze:
[...]

"Policja szuka sprawców nocnego napadu na 29-letniego mieszkańca Żyrardowa.
Mężczyzna został zaatakowany ostrym narzędziem. Odcięto mu prawą dłoń i
trzy palce u lewej ręki." Tak dla przypomnienia: "Tusk ty matole, twój rząd
obalą kibole!".

LOT pada