LOT zawiesił kolejnych asów

Data: 2011-11-18 07:21:20
Autor: SP-LTU-MM
LOT zawiesił kolejnych asów
Sypie się sprzęt, piloci mają problemy ze wzrokiem:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10665317,Wroclaw__Piloci_zawiesz
eni__bo_zgubili_sie_we_mgle.html

SP

Data: 2011-11-18 19:15:37
Autor: PeterPan
LOT zawiesił kolejnych asów
Sypie się sprzęt, piloci mają problemy ze wzrokiem:

itak runoł mit podsycany od 2 wojny światowej o wyższości Polskich lotników nad wszystkimi.
Żenada, "narodowy przewożnik" LOL
Dlatego latam tylko LH i Wam tego źycxę

MH

Data: 2011-11-18 21:13:14
Autor: ladymutant
LOT zawiesi� kolejnych as�w
W dniu 18.11.2011 19:15, PeterPan pisze:
Sypie si� sprz�t, piloci maj� problemy ze wzrokiem:

itak runo� mit podsycany od 2 wojny �wiatowej o wy�szo�ci Polskich lotnik�w
nad wszystkimi.
�enada, "narodowy przewo�nik" LOL
Dlatego latam tylko LH i Wam tego �ycx�

No wiadomo Galland, i ten z brylantami na mieczach -- jak mu tam -- Rudel

-- lm

Data: 2011-11-18 22:28:31
Autor: Szuwaks
Użytkownik "PeterPan" <PeterPan1981@wp.pl> napisał w wiadomości news:ja67cd$r3d$1news.onet.pl...
itak runoł mit podsycany od 2 wojny światowej o wyższości Polskich lotników
nad wszystkimi.
[...]
Dlatego latam tylko LH i Wam tego źycxę

Kolina, jako PeterPan powinieneś latać bez pomocy linii lotniczych.
Ponoć torole nie latają....

Szuwaks

Data: 2011-11-19 07:03:43
Autor: PeterPan
LOT zawiesił kolejnych asów
Ponoć torole nie latają....

Co to so torole?

jk

Data: 2011-11-19 02:27:52
Autor: MI$EK
LOT zawiesił kolejnych asów
Przyganiał kocioł garnkowi?
Co to są:

itak
runoł
przewożnik
źycxę

?

Michał

Data: 2011-11-19 12:11:03
Autor: PeterPan
LOT zawiesił kolejnych asów

itak

może zrobiłam literówkę, Pisze na gruppe lotnictwo i lestem lotniczką a ty czym możesz się pochwalić oprócz ad personam excurtion (ang.)

jk

Data: 2011-11-19 12:29:39
Autor: Szymon Machel
LOT zawiesił kolejnych asów

kolina w angielskim też jesteś cienias

Data: 2011-11-19 12:59:51
Autor: PeterPan
LOT zawiesił kolejnych asów
kolina w angielskim też jesteś cienias

lol mam zdany angilski do licencji i kusu nontrolerów wenc wybacz ale nie

jk

Data: 2011-11-19 19:06:02
Autor: JJR
LOT zawiesił kolejnych asów
Użytkownik "PeterPan" <PeterPan1981@wp.pl> napisał

lol mam zdany angilski do licencji i kusu nontrolerów wenc wybacz ale nie

Kolina AJ LAW JU :)

--
pzdr,
Jędrzej

Data: 2011-11-20 02:01:45
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
LOT zawiesił kolejnych asów
  Powitanko,

lol mam zdany angilski do licencji i kusu nontrolerów wenc wybacz ale nie

> Kolina AJ LAW JU

Ja tam nie kocham kontrolerow, choc autobusem jezdze zawsze z biletem;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-11-21 04:29:37
Autor: MI$EK
LOT zawiesił kolejnych asów
Pisze na gruppe
lestem

Hmmm... tak sobie myślę, że na początek (i na koniec) dyskusji z Tobą
pochwalę się umiejętnością obsługi słownika.
Bo niestety zdarzają mi się błędy
i wolę sprawdzić co napisałem i wysyłam.
Wiesz czemu? Bo staram się szanować innych.
Porada wpisz w goole hasło "znaczenie słowa szacunek"
i przeczytaj pięć pierwszych wyników.

M.

Data: 2011-11-21 18:17:29
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "MI$EK" <michal.piechowski@gmail.com> napisał w wiadomości

Porada wpisz w goole hasło "znaczenie słowa szacunek"
i przeczytaj pięć pierwszych wyników.

Kolina i "szacunek" :)
A to mnie ubawiłeś!

Szymon

Data: 2011-11-21 18:27:56
Autor: PeterPan
LOT zawiesił kolejnych asów
Kolina i "szacunek" :)

mam szacunek do swojego munduru lotniczego, Pana i Pani Ptezydent

jk

Data: 2011-11-19 14:50:34
Autor: skippy
> [...]

>Sypie się sprzęt, piloci mają problemy ze wzrokiem:

itak runoł mit podsycany od 2 wojny światowej o wyższości Polskich lotników

zazdroszcze ci zajebistego śniadania
w tym zakresie lufa pobiła rekord świata

Data: 2011-11-19 17:50:00
Autor: PeterPan
LOT zawiesił kolejnych asów
zazdroszcze ci zajebistego śniadania

wiesz, pośłki to ja jadam po wylądowaniu w restauracjach. LH to dla mnie przede wszystkim bespieczeństwo i punktualność (NIemiecka precyzja)

jk

Data: 2011-11-20 04:59:02
Autor: Itaar
W dniu 2011-11-19 17:50, PeterPan pisze:
zazdroszcze ci zajebistego śniadania

wiesz, pośłki to ja jadam po wylądowaniu w restauracjach. LH to dla mnie
przede wszystkim bespieczeństwo i punktualność (NIemiecka precyzja)

jk

A czemu baranie już nie latasz swoim boingiem? Podwozie przestało się wysuwać? Czyżby nawet autopilot takiemu kretynowi odmówił współpracy? :)))

Data: 2011-11-20 06:06:38
Autor: PeterPan
LOT zawiesił kolejnych asów
A czemu baranie już nie latasz swoim boingiem? Podwozie przestało się

nie wim na ile nie znasz się nalotnictwie więc przepraszam za specjalistyczny język: mam skończony resurs i czekam na nowy (1 DEC)

jk

LOT zawiesił kolejnych asów