LPG 1,38 zl

Data: 2009-06-14 17:17:46
Autor: Rafal...
LPG 1,38 zl
Użytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:h12n9t$chn$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dobrze, ze 3/4 polskich kierowcow przerzucilo sie na diesle...
Nie ma to jak V10 przejezdzac za 28 zl 100 km... no i ten gang :)

W moim małym, starym niemieckim gazowozie średnie spalanie mam na poziomie 10/100 :) Mamy polewkę z naszego kolegi, który kupił w zeszłym roku diesla tylko po to żeby jeździć ~600km miesięcznie :) Nie wiemy nadal co nim kierowało :)

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4153 (20090613) __________

Data: 2009-06-14 19:06:09
[...]