Data: 2009-06-14 19:11:39 | |
Autor: Lewis | |
LPG 1,38 zl | |
Dobrze, ze 3/4 polskich kierowcow przerzucilo sie na diesle... Eeee tam ja mając 5litrowe V10 TDi bym sie na nikogo nie obrażał ;) -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW dB Race 145.5dB ;) |
|
Data: 2009-06-14 20:17:39 | |
Autor: Pa_blo | |
LPG 1,38 zl | |
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h13avf$7br$1news.onet.pl...
Testowalem takiego w Touaregu. Kiedy byl zimny, pracowal jak zimna SM-42, moc wpozo ale nie gadal jak nalezy :) Picasso |
|
Data: 2009-06-14 20:21:24 | |
Autor: Michal | |
LPG 1,38 zl | |
Testowalem takiego w Touaregu. Kiedy byl zimny, pracowal jak zimna SM-42, moc wpozo ale nie gadal jak nalezy :) a tam... zaraz ktos napisze ze to wlasnie chodzi o ten piekny "gang" :) M |
|
Data: 2009-06-14 23:35:15 | |
Autor: krz | |
LPG 1,38 zl | |
Michal pisze:
Testowalem takiego w Touaregu. Kiedy byl zimny, pracowal jak zimna SM-42, moc wpozo ale nie gadal jak nalezy :) Klang wolnossącego diesla i zagazowanego V[6|8|10] jest w gruncie rzeczy podobny, szczególnie na niższych obrotach. Sęk w tym, ze na 3500 RPM diesel się kończy, a V-ka dopiero rozkręca... ;) No i znajdźcie mi diesla, który na I pojedzie 40km/h, a na II dociągnie bez bólu do 80km/h. Ja w moim mondeo V6 w mieście nie mam po co wrzucać 4 biegu.. no chyba że na obwodówkach. Swój obecny samochód (owe Mondeo 2.5 V6 LPG) kupiłem szukając kompromisu osiągi/przyjemność z jazdy/koszt. I jestem z niego niezmiernie zadowolony. No może pomijając fakt, że 2x w tygodniu muszę kuśtykać na stację, wciskać ten pieprzony guziczek i czekać na gazopolewacza z uprawnieniami i fakultetami do polewania gazu... |
|