LPG 1,38 zl

Data: 2009-06-15 23:54:30
Autor: rydzo
LPG 1,38 zl
Użytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:h12n9t$chn$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dobrze, ze 3/4 polskich kierowcow przerzucilo sie na diesle...
Nie ma to jak V10 przejezdzac za 28 zl 100 km... no i ten gang :)
Picasso

heh,
mi też się buzia sama uśmiecha jak patrze na ceny gazu :)
Jeździłem fiatem 1.6 + LPG i prawdę powiedziawszy szukałem dla odmiany diesla (coś koło 150KM).
Trafił się Citroen 3.0 V6, kupiłem, zagazowałem i po prostu miodzio :D
na trasie 12l wciągnie, ale to automat, kombi, ponad 1,5t wagi
tak czy inaczej 100km <20 zł :D

--
POzdrawiAM
rydzo