LPG

Data: 2013-02-13 11:56:06
Autor: Iglo
LPG
Dnia Tue, 12 Feb 2013 22:48:43 +0100, J.F. napisał(a):

Tak mnie cos tknelo ... dawno juz nie bylo wojenki na temat LPG :-)

Co sie stalo - dyskutantom pary zabraklo ? :-)

J.

Od czasu wprowadzenia i dopracowania wtrysku fazy lotnej nie ma o czym
dyskutować, jeździ jak na benzynie, różnicy nie widać, nie licząc portfela
a ile można dyskutować o miejscu na koło zapasowe i jak się sprawdza łatka
w spreju.

Data: 2013-02-13 15:33:17
Autor: radekp@konto.pl
LPG
Wed, 13 Feb 2013 11:56:06 +0100, w
<j1pfak3hkdcf.1xa4m5hhxrceg$.dlg@40tude.net>, Iglo <iglo77@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Można -- zostaje jeszcze podyskutować o wskazaniach komputera i starcie na
benzynie.

Data: 2013-02-18 10:26:50
Autor: Robson
LPG
Można -- zostaje jeszcze podyskutować o wskazaniach komputera i starcie na
benzynie.

Jakiego komputera? Komputer ABS, skrzyni biegów, poduszek i body computer nie widzą różnicy. Dla komputera silnika działanie na gazie jest niezauważalne. Na benzynie normalnie startuje.

Data: 2013-02-20 09:24:35
Autor: radekp@konto.pl
LPG
Mon, 18 Feb 2013 10:26:50 +0100, w <kfssiv$ksn$1@mx1.internetia.pl>, Robson
<robson@z.pl> napisał(-a):

> Można -- zostaje jeszcze podyskutować o wskazaniach komputera i starcie na
> benzynie.

Jakiego komputera?

Tzw. "pokładowego".

Data: 2013-02-23 21:54:12
Autor: nazgul
LPG
W dniu 2013-02-13 15:33, radekp@konto.pl pisze:
[...]

"stracie na benzynie" ?
a co to?

Data: 2013-03-04 13:57:01
Autor: radekp@konto.pl
LPG
Sat, 23 Feb 2013 21:54:12 +0100, w <kgba9o$jcp$1@news.icpnet.pl>, nazgul
<xpm@wp.pl> napisał(-a):

W dniu 2013-02-13 15:33, radekp@konto.pl pisze:

> Można -- zostaje jeszcze podyskutować o wskazaniach komputera i starcie na
> benzynie.

"stracie na benzynie" ?
a co to?

Ja widzę "starcie na benzynie". O startowanie chodzi :).

Data: 2013-02-14 19:54:32
Autor: jerzu
LPG
On Wed, 13 Feb 2013 11:56:06 +0100, Iglo <iglo77@o2.pl> wrote:

a ile można dyskutować o miejscu na koło zapasowe

He, dzisiaj kupowałem dojazdówkę do Vectry C ;) Tak na temat LPG
własnie :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

LPG