LPG 5-ta generacja ?

Data: 2009-08-18 22:08:14
Autor: scob
LPG 5-ta generacja ?

Użytkownik "AA" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:h6eusq$605$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czy to prawda, ze instalacja LPG 5-tej generacji pozwala na natychmiastowe zasilanie gazem po uruchomieniu silnika, np. po nocy, (ogolnie zimnego) ? Wg gaziarzy ta generacja jest idealna zima, po miescie, na krotkie odcinki, gdy silnik i plyny nie zdaza sie zagrzac wlasciwie.

bo to wtrysk PŁYNNEGO gazu - bez odparowywania.

Jeszcze jedno mowili - ze w 5-tej generacji nie ma spadku mocy (chociaz w mojej II-giej gen dalo sie tak ustawic, zeby mocy bylo wiecej, oczywiscie gazu szlo wiecej)

Dobrze ustawiona da minimalny WZROST mocy - gaz rozprężający się dopiero w cylindrze (tak naprawdę - w dolocie) zadziała jak intercooler

Dlaczego 5-ta generacja jest tak droga ?

bo tak :P
mądrzejsze - precyzyjniejsze wtryskiwacze - przynajmnej równie dobre jak seryjne benzynowe

No i na koniec - do jakich silnikow 5-ta generacja jest JEDYNYM akceptowalnym rozwiazaniem ?

do żadnych. Aczkolwiek komuś, kto POTRAFI instalować V gen. będzie łatwiej dostroić ją do Valvelift-ów i VVTI niż IV gen.

PS. wiem, ze w innych generacjach tez sie "da" natychmiast jezdzic na LPG, ale u mnie to sie skonczylo szybszym zuzyciem reduktora (30kkm)

i poniszczeniem zaworów i gładzi - jak ci kropelki nieodparowanego gazu z reduktora jebły w cylinder.

Data: 2009-08-18 21:19:06
Autor: Waldek Godel
LPG 5-ta generacja ?
Dnia Tue, 18 Aug 2009 22:08:14 +0200, scob napisał(a):

Dobrze ustawiona da minimalny WZROST mocy - gaz rozprężający się dopiero w cylindrze (tak naprawdę - w dolocie) zadziała jak intercooler

rili? W jaki sposób dostarczy więcej powietrza?
--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-18 13:46:58
Autor: rzymo
LPG 5-ta generacja ?
On 18 Sie, 22:19, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> cylindrze (tak naprawdę - w dolocie) zadziała jak intercooler

rili? W jaki sposób dostarczy więcej powietrza?

Intercooler przecież nie dostarcza większej ilości powietrza, tylko je
chłodzi i myślę, że o to chodziło (rozprężający się gaz znacznie
zmniejszy swoją temperaturę - jeśli dobrze pamiętam szkolne nauki ;) ).

Data: 2009-08-18 23:00:29
Autor: Kuba \(aka cita\)
LPG 5-ta generacja ?
rzymo wydusił z siebie te słowy:

Intercooler przecież nie dostarcza większej ilości powietrza, tylko je
chłodzi i myślę, że o to chodziło (rozprężający się gaz znacznie
zmniejszy swoją temperaturę - jeśli dobrze pamiętam szkolne nauki ;)
).

ale schłodzone powietrze ma większą gęstość, a więc podczas ogrzania w komorze będzie go ... wiecej .. niz by nie bylo schłodzone w dolocie.
Tak czy inaczej - będzie go więcej - no nie?

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-08-18 23:15:03
Autor: żółta pięta
LPG 5-ta generacja ?
Intercooler przecież nie dostarcza większej ilości powietrza,

jesli gaz jest zimniejszy to jest go wiecej

Data: 2009-08-19 01:43:02
Autor: Adam Płaszczyca
LPG 5-ta generacja ?
Dnia Tue, 18 Aug 2009 21:19:06 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Dobrze ustawiona da minimalny WZROST mocy - gaz rozprężający się dopiero w cylindrze (tak naprawdę - w dolocie) zadziała jak intercooler

rili? W jaki sposób dostarczy więcej powietrza?

Waldusiu, fizyka, na której spałeś. --
     ___________ (R)

Data: 2009-08-19 00:04:14
Autor: Rafal...
LPG 5-ta generacja ?
Użytkownik "scob" <scob123@321tlen.pl> napisał w wiadomości news:h6f2ds$gs5$1mx1.internetia.pl...

[...]

Uwielbiam te fobie gazofobów :P Powiedz mi jeszcze, że przy zimnym silniku benzyna się spala w całości i wcale nie spłukuje oleju ;-)

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

Data: 2009-08-19 06:48:24
Autor: scob
LPG 5-ta generacja ?

Użytkownik "Rafal..." <rafal@in-addr.arpa> napisał w wiadomości news:h6f7aq$84j$1news.interia.pl...

Uwielbiam te fobie gazofobów :P
-- Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl
a kolega do mnie?
Obecny pojazd mam zaazowany :P

Data: 2009-08-19 14:54:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
LPG 5-ta generacja ?
scob pisze:
Obecny pojazd mam zaazowany :P

Zaazowany? A może zaazotowany? Albo zaAzorowany? Czy aby nie zagazowany? ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

LPG 5-ta generacja ?