LPG II generacji.

Data: 2009-08-18 14:24:13
Autor: gosmo
LPG II generacji.
Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h6e4r1$l2r$1inews.gazeta.pl...
A jak sprawa wygląda w przypadku odcięcia? Znajomy mi powiedział, że na gazie nie ma czegoś takiego jak odcięcie. Co prawda nie mam zwyczaju kręcić silnika do odcięcia, ale wolę wiedzieć czy mam to naturalne zabezpieczenie przed przekręceniem :)

To trochę generalizowanie co do tego "na gazie", bo u mnie przy 5000 automatycznie przełącza na benzynę a wtedy odcięcie występuje, przetestowane. Ale może to dlatego, że mam IV gen.

Data: 2009-08-18 15:58:23
Autor: Darek.
LPG II generacji.
To trochę generalizowanie co do tego "na gazie", bo u mnie przy 5000 automatycznie przełącza na benzynę a wtedy odcięcie występuje, przetestowane. Ale może to dlatego, że mam IV gen.

Ja tez mam IV generacje i u mnie nie przelacza na benzyne.
Po prostu jest odciecie na LPG i wydaje mi sie ze dobra instalacja
sekwencyjna tak ma :)

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-08-19 08:03:02
Autor: gosmo
LPG II generacji.
Użytkownik "Darek." <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6ec1u$jd0$1inews.gazeta.pl...
[...]

To, że przełącza na benzynę przy 5k i spowrotem na LPG poniżej 5k to usłyszałem od pracownika ASO, on tylko KITy zakłada, ale faktycznie lampka mi się nie zmieniła na benzynę jak działało odcięcie, więc sam już nie wiem jak odcina, ale odcina.

LPG II generacji.