LPG bez benzyny

Data: 2017-09-19 05:26:50
Autor: Bolko
LPG bez benzyny
Dlaczego nie mogę kupić auta tylko na LPG?
A mogę kupić samochód z kierownicą po lewej stronie,
które tylko na wyspach jest stosowane.
Że potrzeba benzyny na początek > Diesle potrzebują Adblue.

Data: 2017-09-19 15:11:52
Autor: RadoslawF
LPG bez benzyny
W dniu 2017-09-19 o 14:26, Bolko pisze:

Dlaczego nie mogę kupić auta tylko na LPG?

Bo nikt nie produkuje.

A mogę kupić samochód z kierownicą po lewej stronie,
które tylko na wyspach jest stosowane.

Jak ostatnio sprawdzałem to na wyspach mieli głownie auta
z kierownicą po prawej.

Że potrzeba benzyny na początek > Diesle potrzebują Adblue.

Nie zawsze potrzeba. Przy instalacji V generacji wtryskujesz
gaz w fazie ciekłej i nie musisz podgrzewać parownika.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-19 15:15:02
Autor: Adam
LPG bez benzyny
[...]

Dizle w wersji LPG są tylko na LPG (jednopaliwowe).

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-09-19 18:32:30
Autor: Mateusz Viste
LPG bez benzyny
On Tue, 19 Sep 2017 15:15:02 +0200, Adam wrote:
Dizle w wersji LPG są tylko na LPG (jednopaliwowe).

Jeszcze moment temu nie wiedziałem że diesel może mieć cokolwiek wspólnego z LPG, ale pierwsze wyniki które wyszukiwarka mi wyświetla wskazują na to że LPG w dieslu jest mieszane z ropą (mowa o stosunku 1/4 ropy + 3/4 gazu).

Mateusz

Data: 2017-09-20 11:43:37
Autor: Adam
LPG bez benzyny
[...]

Wygląda na to, że miałem nieaktualne dane.

Do tej pory, rozmawiając z mechanikami, miałem informację, iż wtrysk LPG jest _zamiast_ wtryskiwaczy ON. Rozmawiałem z ludźmi od ciężarówek i autobusów.
Nie wiedziałem, że stosuje się w praktyce instalacje dwupaliwowe, natomiast o ich istnieniu wiedziałem.

Ale też są instalacje na wodę do dizla. "Zadanie domowe" dla dociekliwych ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-09-19 20:19:24
Autor: jerzu.xyz
LPG bez benzyny
On Tue, 19 Sep 2017 15:15:02 +0200, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

Dizle w wersji LPG są tylko na LPG (jednopaliwowe).

Jesteś pewien?

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-09-21 07:09:41
Autor: Mateusz Bogusz
LPG bez benzyny
Dizle w wersji LPG są tylko na LPG (jednopaliwowe).

Diesle są z dotryskiem 1/3 czy 1/4 (LPG). Dodatkowo instalacja zaczyna się od 5-6 tysięcy dla osobówki, 8-9 tysięcy dla ciężarowego. Czyli da się, ale chyba tylko gazownicy widzieli w praktyce :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-09-20 11:03:48
Autor: T.
LPG bez benzyny
[...]

Ja tak prawie miałem w Polonezie. -20 i odpalałem na gazie. Benzyny praktycznie wcale nie używałem... :-)
T.

LPG bez benzyny