Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   LPG- cena

LPG- cena

Data: 2011-10-02 11:47:27
Autor: Gabriel'wilk'
LPG- cena
W dniu 2011-10-02 07:49, Ramzes pisze:
W Kielcach na BP 2.79 ..SZOK
Podobno do 2013 roku ma byc po 4 z³, ale jak bedzie codziennie droza³ o 5
groszy to za pol roku osiagnie ta cene... teraz tylko DIESEL ...
Diesel :-) dobre ¿arty.
Cena ON jest taka sama jak PB a czasem widujê wy¿sz±, nie licz±c problemów z nowymi dieslami (Fap, dwumasa, wtryski, turbo, cena, itp.)pozdrawiam


--
Mówiæ prawdê i umieæ prawd± ¿yæ - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2011-10-02 14:00:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
LPG- cena
W dniu 2011-10-02 11:47, Gabriel'wilk' pisze:
W dniu 2011-10-02 07:49, Ramzes pisze:
W Kielcach na BP 2.79 ..SZOK
Podobno do 2013 roku ma byc po 4 zł, ale jak bedzie codziennie drozał o 5
groszy to za pol roku osiagnie ta cene... teraz tylko DIESEL ...
Diesel :-) dobre żarty.
Cena ON jest taka sama jak PB a czasem widuję wyższą, nie licząc
problemów z nowymi dieslami (Fap, dwumasa, wtryski, turbo, cena,
itp.)pozdrawiam

Taa, to kup mocnego benzyniaka w salonie. Cały ten downsizing, wciskanie turbosprężarek i kompresorów (bądź ich kombinacji).
Silniczki "do miasta", poniżej 1,5L pojemności, mające po 120-150KM i użytkownicy niedojrzali technicznie do użytkowania takowych.
Jedyna różnica między NoPb a ON, jaka powstaje, to ta w systemie wtryskowym, związana z jakością paliwa. Ale wtryskiwacze benzyny również robią się coraz bardziej skomplikowane i wrażliwe.


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2011-10-03 17:58:07
Autor: Gabriel'wilk'
LPG- cena
W dniu 2011-10-02 14:00, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2011-10-02 11:47, Gabriel'wilk' pisze:
W dniu 2011-10-02 07:49, Ramzes pisze:
W Kielcach na BP 2.79 ..SZOK
Podobno do 2013 roku ma byc po 4 zł, ale jak bedzie codziennie drozał
o 5
groszy to za pol roku osiagnie ta cene... teraz tylko DIESEL ...
Diesel :-) dobre żarty.
Cena ON jest taka sama jak PB a czasem widuję wyższą, nie licząc
problemów z nowymi dieslami (Fap, dwumasa, wtryski, turbo, cena,
itp.)pozdrawiam

Taa, to kup mocnego benzyniaka w salonie. Cały ten downsizing, wciskanie
turbosprężarek i kompresorów (bądź ich kombinacji).
Jak na miejskie toczydło 101/106KM :-) to dużo, to mam od 3,5 roku Clio III 1,2 TCE i odpukać nic się nie dzieje ale dbam o auto - przeglądy, olej turbina.
Silniczki "do miasta", poniżej 1,5L pojemności, mające po 120-150KM i
użytkownicy niedojrzali technicznie do użytkowania takowych.
Gdybym miał kupić kolejne auto to również by to było coś w stylu TCE. Małe opłaty, dynamika, stosunkowo małe spalanie (max w zimie przy dużych mrozach, na małych odległościach po GOPie wyszło 8,6) w trasie około 5,6 a nie jeżdżę jak kapelusz. Zapytaj kolegów co byli rok temu na zlocie - zapakowanym autem nie miałem problemu z wyprzedzaniem po górach czy szybką jazdą tam gdzie 1,9TDI w octavii zostawało w tyle :-)
Na koniec dodam, że kolega co miał bore 1,9 TDI kupił niecały rok temu nowiutkiego seata exeo - tylko nie pamiętam czy 1,9 czy 2,0 TDI i ma same problemy z tym autem nie wspomne o FAPie :-(
Niech każdy jeździ czym chce - ja nie lubię diesli i raczej zdania nie zmienię :-)
pozdrawiam


--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

LPG- cena

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona