LPG - czy zasięg samochodu da się regulować?

Data: 2009-07-27 23:15:52
Autor: scob
LPG - czy zasięg samochodu da się regulować?
-- -- - Original Message -- -- - From: "Klaudiusz" <KladiS@poczta.onet.pl>
Data: 2009-07-28 09:29:31
Autor: Jakub Witkowski
[...]

A co to ma do rzeczy? On chce żeby mu weszło 5-10 litrów więcej,
na co ma szanse po wyregulowaniu zaworu, a nie o to żeby na oparach
pojechać kilometr dłużej.

LPG - czy zasięg samochodu da się regulować?