Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   LPG in 126p

LPG in 126p

Data: 2009-05-16 08:28:20
Autor: lublex
LPG in 126p

Użytkownik "bucz" <ROR13_sverchapu@tznvy.pbz> napisał w wiadomości news:gufj5u$ivc$1inews.gazeta.pl...
szukam namiarow na firme/czlowieka ktory zaaplikuje mi gaz w malym fiaciku (stara wersja bez chlodzenia ciecza, nie bys)

No żesz... jaka stara, udziwniona i tyle. 126 (k... "stara wersja") = silnik chłodzony powietrzem. To, że w międzyczasie (!!!) zaimplementowano silnik z CienkoCienko to tylko łabędzi śpiew konstruktorów. Zagazowaną 650-tkę miałem okazję widzieć (cabrio 2-osobowe - na tylnym siedzeniu butla:)). Technicznie, ogrzewanie parownika zostało podpięte do układu olejowego (z rozmowy z włascicielem).
Osobiście gdybym chciał zagazować malucha, to IMHO najlepszym rozwiązaniem jest "owiniecie" cylinrów*) rurką z cieczą (normalnie to by było chłodzącą) grzejącą i po zapewnieniu przepływu (pompa?) podałbym to na parownik.
Idąc dalej. Parownik umieszczony w obwodzie chłodzenia powietrzem (tuż za cylindrami). Specjalny parownik z "obcięta częścią wodną" gdzie ciepło z cylindrów bezpośrednio ogrzewa membranę wykonaną np. z miedzi.

pozdr
lublex

*) Jak ktoś nie widział to wyglądają tak jak w motocyklu np. WFM :)

Data: 2009-05-16 20:05:22
Autor: Alex81
LPG in 126p
In article <guldgo$c3o$2@node1.news.atman.pl>, lublexNOSPAM@o2.pl says...
 To, że w międzyczasie (!!!) zaimplementowano silnik z CienkoCienko to tylko łabędzi śpiew konstruktorów
Z Lancii. Silnik dopiero potem trafił do CC.

--
Pzdr
Alex

LPG in 126p

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona