Data: 2009-05-16 08:28:20 | |
Autor: lublex | |
LPG in 126p | |
Użytkownik "bucz" <ROR13_sverchapu@tznvy.pbz> napisał w wiadomości news:gufj5u$ivc$1inews.gazeta.pl... szukam namiarow na firme/czlowieka ktory zaaplikuje mi gaz w malym fiaciku (stara wersja bez chlodzenia ciecza, nie bys) No żesz... jaka stara, udziwniona i tyle. 126 (k... "stara wersja") = silnik chłodzony powietrzem. To, że w międzyczasie (!!!) zaimplementowano silnik z CienkoCienko to tylko łabędzi śpiew konstruktorów. Zagazowaną 650-tkę miałem okazję widzieć (cabrio 2-osobowe - na tylnym siedzeniu butla:)). Technicznie, ogrzewanie parownika zostało podpięte do układu olejowego (z rozmowy z włascicielem). Osobiście gdybym chciał zagazować malucha, to IMHO najlepszym rozwiązaniem jest "owiniecie" cylinrów*) rurką z cieczą (normalnie to by było chłodzącą) grzejącą i po zapewnieniu przepływu (pompa?) podałbym to na parownik. Idąc dalej. Parownik umieszczony w obwodzie chłodzenia powietrzem (tuż za cylindrami). Specjalny parownik z "obcięta częścią wodną" gdzie ciepło z cylindrów bezpośrednio ogrzewa membranę wykonaną np. z miedzi. pozdr lublex *) Jak ktoś nie widział to wyglądają tak jak w motocyklu np. WFM :) |
|
Data: 2009-05-16 20:05:22 | |
Autor: Alex81 | |
LPG in 126p | |
In article <guldgo$c3o$2@node1.news.atman.pl>, lublexNOSPAM@o2.pl says...
To, że w międzyczasie (!!!) zaimplementowano silnik z CienkoCienko to tylko łabędzi śpiew konstruktorówZ Lancii. Silnik dopiero potem trafił do CC. -- Pzdr Alex |
|