LPG jednak niebezpieczne

Data: 2013-05-11 16:05:55
Autor: kogutek444
LPG jednak niebezpieczne
W dniu niedziela, 12 maja 2013 00:59:18 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=4M5SDFJercc

Niezła z tego LPG podpałka!

A ciekawe co będzie, jak te zawory nie zadziałają lub zbiornik zostanie zmiażdżony w wypadku.

Ja bym jednak nie chciał wozić takiego palnika w bagażniku..

-- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Obowiązku wożenia nie ma. Masz jakiś problem i chciałbyś o tym porozmawiać?

Data: 2013-05-11 23:18:49
Autor: tᴏ
LPG jednak niebezpieczne
kogutek444 wrote:

Obowiązku wożenia nie ma.

I co w związku z tym? Chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-11 17:28:54
Autor: kogutek444
LPG jednak niebezpieczne
W dniu niedziela, 12 maja 2013 01:18:49 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
kogutek444 wrote:

> Obowiązku wożenia nie ma.

I co w związku z tym? Chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

-- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Cienki jesteś jak sprane gacie. Nic więcej nie byłeś w stanie wymyślić? Znaczy się posiadasz lotność płyty chodnikowej.

Data: 2013-05-12 09:06:47
Autor: tᴏ
LPG jednak niebezpieczne
kogutek444 wrote:

Cienki jesteś jak sprane gacie. Nic więcej nie byłeś w stanie wymyślić?
Znaczy się posiadasz lotność płyty chodnikowej.

Czy próby oceniania innych przez net świadczą o Twoich własnych problemach psychicznych? Czy chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-12 03:01:31
Autor: kogutek444
LPG jednak niebezpieczne
W dniu niedziela, 12 maja 2013 11:06:47 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
kogutek444 wrote:

> [...]

Czy próby oceniania innych przez net świadczą o Twoich własnych problemach psychicznych? Czy chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

Plagiator.

LPG jednak niebezpieczne