LPG jednak niebezpieczne

Data: 2013-05-12 23:27:29
Autor: Robbo
LPG jednak niebezpieczne
Ja bym jednak nie chciał wozić takiego palnika w bagażniku.

Nikt by nie chciał, bo ani to ładne, a poza tym zajmuje miejsce (albo zamiast koła zapasowego, albo 1/3 bagażnika zabiera). Tylko ludzie chcą jeździć, a benzyna kosztuje naprawdę drogo.

Robbo

Data: 2013-05-12 21:28:10
Autor: tᴏ
LPG jednak niebezpieczne
Robbo wrote:

Nikt by nie chciał, bo ani to ładne, a poza tym zajmuje miejsce (albo
zamiast koła zapasowego, albo 1/3 bagażnika zabiera). Tylko ludzie chcą
jeździć, a benzyna kosztuje naprawdę drogo.

A rower to co? Pies?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-12 23:54:01
Autor: Robbo
LPG jednak niebezpieczne
A rower to co? Pies?

Ja po mieście poruszam się na ogół pieszo albo rowerem, bo na benzynę mnie nie stać za bardzo. Natomiast na dalsze trasy na przykład serwisować maszynę trzeba już jechać samochodem, bo trudno inaczej zabrać narzędzia. Swoim samochodem nie jadę, bo mam tylko na benzynę. Jedziemy samochodem z instalacją gazową, bo taniej.

R.

Data: 2013-05-12 22:47:57
Autor: tᴏ
LPG jednak niebezpieczne
Robbo wrote:

[...]

A pociągiem nie możecie? Albo PKS-em?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-13 11:17:36
Autor: Robbo
LPG jednak niebezpieczne
A w pizdę dawno nie dostałeś?

R.

Data: 2013-05-13 12:44:44
Autor: tᴏ
LPG jednak niebezpieczne
Robbo wrote:

A w pizdę dawno nie dostałeś?

Dlaczego jesteś taki agresywny? Chcesz o tym porozmawiać na kozetce?

PS. Ja bez problemu wożę towar pociągiem gdy mój Polonez Truck Roy jest u mechanika na corocznym przeglądzie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-13 15:03:19
Autor: ALEX Alpha MR
LPG jednak niebezpieczne
Dnia Sun, 12 May 2013 23:54:01 +0200, Robbo napisał(a):

[...]

W trasie całkiem nieźle sprawdza się diesel. Tylko trzeba o niego dbać.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-05-13 03:45:04
Autor: Excite
LPG jednak niebezpieczne
W dniu 2013-05-12 23:28, tᴏ pisze:
A rower to co? Pies?

Można też na wrotkach, łyżworolkach, hulajnogach i innych bardzo praktycznych środkach transportu. Jak ktoś nie ma na rower to może chociaż na monocykl, no co monocykl to pies ?

Data: 2013-05-13 02:02:34
Autor: tᴏ
LPG jednak niebezpieczne
Excite wrote:

Można też na wrotkach, łyżworolkach, hulajnogach i innych bardzo
praktycznych środkach transportu. Jak ktoś nie ma na rower to może
chociaż na monocykl, no co monocykl to pies ?

Ament!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

LPG jednak niebezpieczne