LPG jednak niebezpieczny

Data: 2012-03-24 16:29:38
Autor: to
LPG jednak niebezpieczny
Tyle się mówi, jakie to LPG bezpieczne, że butla przetrwa każdy wypadek, ale jednak, jak widać, nie do końca:

"Nawet tydzień może płonąć uszkodzony zbiornik na gaz LPG na stacji benzynowej w Wetteren w Belgii. Pożar wybuchł po tym, jak w nocy w instalację wjechał pijany kierowca."

http://m.interia.pl/fakty/news-pijany-kierowca-wjechal-w-zbiornik-lpg-gaz-
plonie,aId,1776542

http://tiny.pl/hp991

Data: 2012-03-24 17:36:23
Autor: Excite
LPG jednak niebezpieczny
W dniu 2012-03-24 17:29, to pisze:
Tyle siê mówi, jakie to LPG bezpieczne, ¿e butla przetrwa ka¿dy wypadek,
ale jednak, jak widaæ, nie do koñca:

Tak, LPG jest ³atwopalne. Odkry³e¶ co¶ niesamowitego.

Data: 2012-03-24 16:42:17
Autor: to
LPG jednak niebezpieczny
begin Excite
Tak, LPG jest łatwopalne. Odkryłeś coś niesamowitego.

Jakoś nie słyszałem, żeby ktoś ostatnio wjechał w dystrybutor, który potem płonął przez tydzień.

Data: 2012-03-24 17:53:08
Autor: lublex
LPG jednak niebezpieczny
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f6df968$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
begin Excite
Tak, LPG jest łatwopalne. Odkryłeś coś niesamowitego.
Jakoś nie słyszałem, żeby ktoś ostatnio wjechał w dystrybutor, który
potem płonął przez tydzień.

Czyli co? W innych zbiornikach LPG był mniej łatwopalny?

pozdr
lublex

Data: 2012-03-24 16:56:19
Autor: to
LPG jednak niebezpieczny
begin lublex
Tak, LPG jest łatwopalne. Odkryłeś coś niesamowitego.
Jakoś nie słyszałem, żeby ktoś ostatnio wjechał w dystrybutor, który
potem płonął przez tydzień.

Czyli co? W innych zbiornikach LPG był mniej łatwopalny?

W dystrybutor benzyny, nie LPG.

Data: 2012-03-24 18:15:18
Autor: AZ
LPG jednak niebezpieczny
On 03/24/2012 05:42 PM, to wrote:
begin Excite

Tak, LPG jest łatwopalne. Odkryłeś coś niesamowitego.

Jakoś nie słyszałem, żeby ktoś ostatnio wjechał w dystrybutor, który
potem płonął przez tydzień.

No. Benzyna robi wielkie jeb, parÄ™ godzin dogasza siÄ™ okolice i po zawodach ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-24 18:27:55
Autor: Excite
LPG jednak niebezpieczny
W dniu 2012-03-24 17:42, to pisze:
Jako¶ nie s³ysza³em, ¿eby kto¶ ostatnio wjecha³ w dystrybutor, który
potem p³on±³ przez tydzieñ.

Ale ty chcesz udowodniæ ¿e metoda sk³adowania i tankowania LPG jest mniej bezpieczna od rozwi±zañ dla benzyny ?

Data: 2012-03-24 17:42:00
Autor: megrims
LPG jednak niebezpieczny
[...]

Pijany - OC nie zadziała. Jestem ciekaw jaka z tego będzie szkoda.
Ciekawe jak z niego ściągną.

Data: 2012-03-24 16:46:10
Autor: to
LPG jednak niebezpieczny
begin megrims
Pijany - OC nie zadziała. Jestem ciekaw jaka z tego będzie szkoda.
Ciekawe jak z niego ściągną.

Będzie pompował LPG ręczną pompą do nowego zbiornika do końca życia. :>

Data: 2012-03-24 18:52:56
Autor: Liwiusz
LPG jednak niebezpieczny
W dniu 2012-03-24 17:42, megrims pisze:
Pijany - OC nie zadziała.

Zadziała.

--
Liwiusz

Data: 2012-03-24 19:50:13
Autor: megrims
LPG jednak niebezpieczny
W dniu 2012-03-24 18:52, Liwiusz pisze:
W dniu 2012-03-24 17:42, megrims pisze:
Pijany - OC nie zadziała.

Zadziała.

Ciekawe. U nas jest tak, że UFG płaci za takie szkody, a potem
regres do sprawcy.

Czy tak jest w Holandii? Czy może można jeździć narąbanym
a OC działa zawsze?

Data: 2012-03-24 19:57:35
Autor: Liwiusz
LPG jednak niebezpieczny
W dniu 2012-03-24 19:50, megrims pisze:
W dniu 2012-03-24 18:52, Liwiusz pisze:
W dniu 2012-03-24 17:42, megrims pisze:
Pijany - OC nie zadziała.

Zadziała.

Ciekawe. U nas jest tak, że UFG płaci za takie szkody,

Płaci zakład ubezpieczeń.

a potem
regres do sprawcy.

--
Liwiusz

Data: 2012-03-24 20:24:11
Autor: Artur Maśląg
LPG jednak niebezpieczny
[...]

Ciekawe. U nas jest tak, że zakład ubezpieczeń sprawcy płaci za takie
szkody, a potem sobie to ściąga regresem od sprawcy.

Data: 2012-03-24 20:34:31
Autor: megrims
LPG jednak niebezpieczny
W dniu 2012-03-24 20:24, Artur Maśląg pisze:
[...]

prawda. pomyliło mi się z sytuacją jak ktoś zupełnie nie ma OC (chyba).

Data: 2012-03-24 19:43:13
Autor: J.F.
LPG jednak niebezpieczny
Dnia 24 Mar 2012 16:29:38 GMT, to napisa³(a):
Tyle siê mówi, jakie to LPG bezpieczne, ¿e butla przetrwa ka¿dy wypadek, ale jednak, jak widaæ, nie do koñca:
"Nawet tydzieñ mo¿e p³on±æ uszkodzony zbiornik na gaz LPG na stacji benzynowej w Wetteren w Belgii. Po¿ar wybuch³ po tym, jak w nocy w instalacjê wjecha³ pijany kierowca."

http://m.interia.pl/fakty/news-pijany-kierowca-wjechal-w-zbiornik-lpg-gaz-plonie,aId,1776542

No nie wiem czy to ma czegos dowodzic - pali sie i nie wybucha. Nawet nie
wiadomo czy butla sie rozszczelnila, czy inne rurki zerwal. Zbiornik benzyny tez mozesz rozorac i skonczyc w ogniu.

Musze odszukac pewien wypadek ciezarowki z butlami gazu - tam ponoc troche
tych butli latalo ..

J.

Data: 2012-03-24 20:43:49
Autor: venioo@interia.pl
LPG jednak niebezpieczny
Tam nawet nie napisali, w co pijak dokladnie wjechal. Dalsze rozwazania sa wiec nez sensu.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-03-24 22:39:13
Autor: ojciec
LPG jednak niebezpieczny
[...]

Pierdolenie o niczym.

Data: 2012-03-25 10:07:22
Autor: Jacek
LPG jednak niebezpieczny
W dniu 2012-03-24 17:29, to pisze:
Tyle się mówi, jakie to LPG bezpieczne, że butla przetrwa każdy wypadek,
ale jednak, jak widać, nie do końca:
Chcesz powiedzieć, że każdy samochód z LPG wiezie z sobą zbiornik wielkości cysterny a każdy, kto pali węglem ma przy domu kopalnię?
Jacek

Data: 2012-03-25 11:23:18
Autor: Marek Dyjor
LPG jednak niebezpieczny
to wrote:
Tyle się mówi, jakie to LPG bezpieczne, że butla przetrwa każdy
wypadek, ale jednak, jak widać, nie do końca:

OK

tylko teraz szybko co to ma wspólnego z butlami w samochodzie?

wiesz co to statystyka?   teraz szybo wymieÅ„ mi kilka przypadkó gdy po wypadku eksplodowaÅ‚y butle z LPG w samochodach, a potem szybko wymieÅ„ ile byÅ‚o od poczÄ…tku roku przypadków zapalenia sie benzyny podczas wypadku i spÅ‚oniÄ™cia pasażerów samochodu.

Warto zauważyć ze instalacje LPG w przeciwieństwie do zwykłej instalacji paliwowej sa co roku przeglądane prze fachowca. Ponadto butle musza spełniać dość wysokei wymagnia bezpieczeńśtwa a pojemnik na paliwo to zwykła beczka z blachy czy plastiku kórego wytrymałość na uszkodzenia jest praktycznei żadna.

Data: 2012-03-25 22:20:07
Autor: venioo@interia.pl
LPG jednak niebezpieczny
W dniu 2012-03-25 11:23, Marek Dyjor pisze:
Warto zauwa¿yæ ze instalacje LPG w przeciwieñstwie do zwyk³ej instalacji
paliwowej sa co roku przegl±dane prze fachowca

chyba sie zapedziles (albo masz na mysli coroczny przeglad w stacji diagnostycznej, gdzie z diagnostow tacy spece od LPG, ze zaden jeszcze nigdy sie nie zainteresowal co tam jest wsadzone)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-03-25 23:06:57
Autor: z
LPG jednak niebezpieczny
W dniu 2012-03-25 22:20, venioo@interia.pl pisze:

chyba sie zapedziles (albo masz na mysli coroczny przeglad w stacji
diagnostycznej, gdzie z diagnostow tacy spece od LPG, ze zaden jeszcze
nigdy sie nie zainteresowal co tam jest wsadzone)

Nie mierz wszystkich diagnostów miar± swoich diagnostów :-)

Data: 2012-03-26 00:59:50
Autor: venioo@interia.pl
LPG jednak niebezpieczny
W dniu 2012-03-25 23:06, z pisze:
[...]

mialem 2 samochody z LPG, oba przechodzily przeglady na roznych stacjach. wszedzie wygladalo tak: "dokumenty od instalacji prosze. o, butla wazna, OK." gdy w jednym nie mialem papierow od instalacji, to musialem przywiezc zaswiadczenie z pieczatka ze stacji benzynowej, ze zawor odbija przy 80%. nikt nigdy sie nie pofatygowal, zeby sprawdzic stan faktyczny czegokolwiek.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-03-26 10:28:59
Autor: Jakub Witkowski
LPG jednak niebezpieczny
W dniu 2012-03-26 00:59, venioo@interia.pl pisze:
[...]

U mnie na ogó³ obw±chuj± czujnikiem na szczelno¶æ. Bez nadmiernej gorliwo¶ci :)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci

LPG jednak niebezpieczny