LPG - pytanie o reduktor 2.0

Data: 2011-05-05 16:29:08
Autor: radekp@konto.pl
LPG - pytanie o reduktor 2.0
Jest gdzie¶ jakie¶ dobre forum gazowników?

Konkretnie - muszę się spytać o wydajny reduktor do 2.0.

Data: 2011-05-05 08:42:19
Autor: amos
LPG - pytanie o reduktor 2.0

http://lpg-forum.pl/
--
amos

Data: 2011-05-05 16:39:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
LPG - pytanie o reduktor 2.0

http://forum.ac-sa.eu/ albo kÄ…cik gaziarzy na autokacik.pl.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-05-05 18:21:52
Autor: Papkin
LPG - pytanie o reduktor 2.0
Użytkownik wrote:
Jest gdzie¶ jakie¶ dobre forum gazowników?

Konkretnie - muszę się spytać o wydajny reduktor do 2.0.

gazeo.pl , elektroda.pl nawet tu mozesz zapytac, ktos moze ma i poleci :)

Data: 2011-05-06 10:59:24
Autor: Bartek
LPG - pytanie o reduktor 2.0
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:isc5s61a8b8aip7uscoo4inv9k7qredv004ax.com...
Jest gdzie¶ jakie¶ dobre forum gazowników?

Konkretnie - muszę się spytać o wydajny reduktor do 2.0.

jak znajdziesz, to sie podziel, tym czego sie dowiedziales - tu lub na prv.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-05-09 22:37:39
Autor: Adam Płaszczyca
LPG - pytanie o reduktor 2.0
Dnia Fri, 6 May 2011 10:59:24 +0200, Bartek napisał(a):

Konkretnie - muszę się spytać o wydajny reduktor do 2.0.

jak znajdziesz, to sie podziel, tym czego sie dowiedziales - tu lub na prv.

Landi Gas LE90 na przykład. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-05-12 15:36:15
Autor: radekp@konto.pl
LPG - pytanie o reduktor 2.0
Mon, 9 May 2011 22:37:39 +0200, w <c1.01.3QSwWR$0Lr@mike.oldfield.org.pl>, Adam
Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(-a):

> [...]

Landi Gas LE90 na przykład.

Too late... dostałem ZETA N. Ciekawe -- na forach pisz± do 150KM, producent
podaje do 140kW (190KM)...

LPG - pytanie o reduktor 2.0