LPG w garażu pod domem

Data: 2010-02-12 20:37:48
Autor: Kuba \(aka cita\)
LPG w garażu pod domem

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:hl4agk$i31$1nemesis.news.neostrada.pl...
Zastanawia mnie sprawa bezpieczeństwa LPG, wiele artykułów i "zafcuf" w google mówi, że instalacje LPG są bardzo bezpieczne nawet bardziej niż benzyna i nic nie ma prawa się stać z drugiej strony np obowiazuje (przynajmniej w teoriii) zakaz wjazdu na parkingi podziemne z instalacjami LPG.

bo IMO to wynika z przepisów budowlanych, a nie dotyczy strikte instalacji LPG w samochodach.
Skoro nie mozna przechowywac w takich obiektach butli z gazem (w ogolności) to i tych w samochodach tez.
Zeby więc parkować autami z LPG na takich parkingach, trzeba by zmienic prawo i stworzyć wyjątek.

Przynajmniej ja tak sobie to wytłumaczylem

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-02-12 20:42:55
Autor: Maciek
LPG w garażu pod domem
bo IMO to wynika z przepisów budowlanych, a nie dotyczy strikte instalacji LPG w samochodach.
A konkretnie chodzi zapewne o przepisy przeciwpożarowe.
Maciek

LPG w garażu pod domem