LPG w garażu pod domem

Data: 2010-02-13 19:28:39
Autor: pavellz
LPG w garażu pod domem

Obecny matiz pali mi 8 litrów na setkę więc jazda nim jest niestety
relatywnie droga ale podobno one kiepsko znoszą zagazowanie

1. Dają się zagazować po zamianie kolektora ssącego z plastikowego,
który i bez gazu potrafi pękać na metalowy (są takie polskie wynalazki)
2. Zmień matiza :) Mi po mieście spalał najwyżej 7l/100 mimo że miał
zajechane wszystko co się da, jeżdzę po mieście i do tego wyciskałem
z niego tyle ile się dało.

Pzdr
Paweł

LPG w garażu pod domem