LPP

Data: 2010-06-07 23:34:11
Autor: z/svc
LPP
Co sądzicie o spółce LPP?
Patrząc na wykres wydaje się być dość stabilna w tych ostatnich
niespokojnych czasach.

--
z/svc

Data: 2010-06-07 21:50:06
Autor: az
LPP
z/svc <z/svc@> napisał(a):
Co sądzicie o spółce LPP?
Patrząc na wykres wydaje się być dość stabilna w tych ostatnich
niespokojnych czasach.

A co Ty sądzisz?
Sam wykres może służyć do rozważań matematycznych, ale jak spojrzeć,
to jest na maksach, czyli radzisz kupować?
To jest kolego odziez, a to jest tylko odziez i to markowa.
Nie wiem co masz na celu zadając to pytanie, ale dla tej spolki
potrzeba kasy u ludzi, a tej chyba na razie nie przybędzie.

Data: 2010-06-07 23:58:12
Autor: z/svc
LPP
On Mon, 7 Jun 2010 21:50:06 +0000 (UTC), " az"
<azszxz.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Co ja sądzę? Jako totalny amator (panienka, hehe) wydaje mi się ta
spółka... stabilna, jeśli to dobre słowo. To znaczy jak wszędzie
rosło, to tutaj też, ale bez jakiś mega odpałów, a jak spadało, to w
zasadzie nie za dużo. Więc przyszło mi do głowy, że fajna spółka to
może być do włożenia jakiejś tam kasy i spokojnego trzymania.

A że nigdy na tej grupie jednego posta o LPP nie widziałem, to
prowokuję Was do wypowiedzenia się.

--
z/svc

Data: 2010-06-07 22:24:05
Autor: az
LPP
z/svc <z/svc@> napisał(a):

[...]

Musisz kolego wiedzieć, że to taka grupa wolnej myśli, ale bądz pewien
że nie przewazają tu znawcy giełdy. 99,9% nie wie nawet ze taka LPP istnieje.
Jak masz ochote inwestować, to to jest ostanie miejsce, gdzie powinienes
szukać rady. Nazwy i pozory często mylą. Albo poswiecisz troche/dużo/ czasu na ocene spółek, albo raczej, nie wyreczaj ludzi którzy zajmują się tym zawodowo,
i powierz im swoje pieniądze. Inna sprawa, ze na wyszukanie tych ktorzy mają
o tym pojecie, tez musisz poswiecic sporo czasu.Czyli, reasumując, masz przesrane w tym temacie.

Data: 2010-06-15 07:25:41
Autor: Jan Werbiński
LPP
C/Z 28,5, C/K 4,49, nie wypełnia podstawowej swojej roli czyli nie dzieli się zyskami z akcjonariuszami
Dla mnie to gówniana inwestycja przy tej cenie.
Realna _moja_ wycena tej akcji to 350 zł, a ja żeby zarobić kupowałbym znacznie poniżej tej wartości.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-15 22:23:07
Autor: Zbyszek
LPP
Dnia 15-06-2010 o 07:25:41 Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la>  napisał(a):

[...]

to poważna rekomendacja :) znając szczęscie Janka.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-06-15 22:44:30
Autor: Jan Werbiński
LPP
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.vecywtwhokz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

Za zeszły rok podatek od zysków z akcji. W tym roku pomimo namiętnego łapania noży znowu na plusie jestem, więc chyba będzie trzeba płacić?
Co za pech!
:-(