LPR - błąd statystyczny.

Data: 2009-02-25 16:13:59
Autor: rAzor
LPR - błąd statystyczny.
No weźmy taki Przemysław Warzywny! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
Ostatnie sondaże Wirtualnej Polski i "Gazety Wyborczej" dają Lidze Polskich Rodzin poparcie w granicach 4-5%.

To z dedykacją dla mnie? Ale się łasicie, Warzywny, mmmmmmmhehehhe... Jaki stęskniony - no tak, pan wrócił. No już, już - tylko mi rąk nie liż! Nie lubię ślinienia po łapach. he he he
Dobry, Warzywny, dooobry. Gdzie patyk? No gdzie? Szukaj! :-P
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-02-25 16:17:08
Autor: Przemysław Warzywny
LPR - błąd statystyczny.
Użytkownik "rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> napisał

[...]

Co obora potrafi zrobic...Nawet ironie bierzesz za dobrą monetę, he, he, he!
 J.K.
--

"- Lech Kaczyński był daleko w tyle pod względem znaczenia i względem
intelektualnym - on tylko był "przynieś, zanieś, pozamiataj" - stwierdził

LPR - błąd statystyczny.