LTE Solorza

Data: 2014-11-25 23:38:06
Autor: the_foe
LTE Solorza
  http://www.telepolis.pl/artykuly/power-lte-z-ukrytym-lejkiem,3,3,711.html

  [..] Lejek 32 kb/s również dla LTE! [..]

Momentami oferta ta przypomina ofertę Aero2.

po xuj komu LTE? wiecej baterii zżera a przy limitach transferu te kosmiczne predkosci to jak lizanie piczy przez ekran monitora... Tym speedem to solorze się bryndzluj± a tak na prawde ludzie woleliby np. 2Mbs bez limitów za 20 zł.

--
@foe_pl

Data: 2014-11-26 01:30:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LTE Solorza

"the_foe" m531ip$f9i$1@mx1.internetia.pl

 ludzie woleliby np. 2Mbs bez limitów za 20 zł.

Wol±c gruszki -- kupuję gruszki, nie piwo.
I nie płaczę, że ¶mierdz± moczem jak piwo. ;)

Data: 2014-11-26 07:25:05
Autor: Piotr Rezmer
LTE Solorza
W dniu 2014-11-25 o 23:38, the_foe pisze:

[...]

Ja mieszkam na wsi i u mnie LTE to jedyny dostęp do internetu. Oczywi¶cie brak kablówki, zasięg 3G praktycznie nie istnieje, czasami udaje się złapać GPRS ale wiadomo jak to (nie)chodzi.
Na dachu mam antenę kierunkow± dual i mam maksymalny poziom sygnału. Jedyny problem to obecny limit transferu - 35 GB. Niespecjalnie mogę sobie pozwolić np. na ogl±danie filmów online. Zdarzało się, że musiałem dokupywać dodatkowy transfer (bo zachciało mi się YT) i internet kosztował mnie wtedy około 200 zł miesięcznie.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-11-26 14:05:51
Autor: Eneuel
LTE Solorza
Piotr Rezmer wrote:

[...]

Możesz przenie¶ć numer do Pomarańczy i wcinać chrupki b±dĽ batoniki? Albo (jak ja) zbudować most WiFi?

   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~Overmax~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2014-11-26 17:38:34
Autor: Piotr Rezmer
LTE Solorza
W dniu 2014-11-26 o 14:05, Eneuel pisze:

Możesz przenie¶ć numer do Pomarańczy i wcinać chrupki b±dĽ
batoniki? Albo (jak ja) zbudować most WiFi?

Stacja bazowa Orange jest dużo dalej :(  Stację bazow± Plusa mam w zasięgu optycznym na kominie (około 5km). Wg mapek Plusa jestem teoretycznie poza zasięgiem LTE.
A mnie nawet fale radiowe zawracaj± jak podjeżdżam samochodem do domu.

O lokalnym WiFi dowiedziałem się już po podpisaniu umowy z polkomtelem. Nie liczę jednak bym na WiFi miał lepszy transfer niż na LTE. Podczas pierwszych testów jakie robiłem miałem DL około 70Mb/s, UL około 30Mb/s czyli całkiem przyzwoicie. Teraz pewnie jest gorzej bo przybyło konsumentów LTE.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-11-28 16:57:05
Autor: Robert Tomasik
LTE Solorza
Użytkownik "Piotr Rezmer" <konta@doman.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m53rni$c12$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale ja zawierałem umowę na to LTE miesi±c temu i LTE mam bez limitu. Limit mam, jak LTE nie łapie.

Data: 2014-11-29 13:28:42
Autor: Liwiusz
LTE Solorza
W dniu 2014-11-28 16:57, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "Piotr Rezmer" <konta@doman.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2014-11-25 o 23:38, the_foe pisze:

po xuj komu LTE? wiecej baterii zĹĽera a przy limitach transferu te
kosmiczne predkosci to jak lizanie piczy przez ekran monitora... Tym
speedem to solorze siÄ™ bryndzlujÄ… a tak na prawde ludzie woleliby np.
2Mbs bez limitów za 20 zł.

Ja mieszkam na wsi i u mnie LTE to jedyny dostęp do internetu.
Oczywiście brak kablówki, zasięg 3G praktycznie nie istnieje, czasami
udaje się złapać GPRS ale wiadomo jak to (nie)chodzi.
Na dachu mam antenę kierunkową dual i mam maksymalny poziom sygnału.
Jedyny problem to obecny limit transferu - 35 GB. Niespecjalnie mogÄ™
sobie pozwolić np. na oglądanie filmów online. Zdarzało się, że
musiałem dokupywać dodatkowy transfer (bo zachciało mi się YT) i
internet kosztował mnie wtedy około 200 zł miesięcznie.

Ale ja zawierałem umowę na to LTE miesiąc temu i LTE mam bez limitu.
Limit mam, jak LTE nie Ĺ‚apie.

Wykorzystaj kilkadziesiÄ…t gb (nawet poniĹĽej 50), to dostaniesz limit
nawet na lte.

--
Liwiusz

Data: 2014-11-29 13:52:31
Autor: Robert Tomasik
LTE Solorza
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:m5ce6a$tec$3node2.news.atman.pl...
[...]

Ale w jakim sensie? Ja mam w umowie bez limitu. Nową umowę wyślą?

Data: 2014-11-29 16:02:01
Autor: Liwiusz
LTE Solorza
W dniu 2014-11-29 13:52, Robert Tomasik pisze:
[...]

Na 100% nie masz 'bez limitu'. Przeczytaj dokładnie regulaminy. Zwróć
uwagę na takie przykładowe hasła:

- "w zwiÄ…zku z rosnÄ…cym uĹĽyciem"
- "fair usage policy (FUP)"

--
Liwiusz

Data: 2014-11-29 18:38:25
Autor: Robert Tomasik
LTE Solorza

Zwróciłem i nie znalazłem.Odnośne dokumenty są pod adresem http://www.plus.pl/internet-lte/ . Znajdź tam to, o czym piszesz.

Data: 2014-11-30 11:21:33
Autor: Liwiusz
LTE Solorza
W dniu 2014-11-29 18:38, Robert Tomasik pisze:

Zwróciłem i nie znalazłem.Odnośne dokumenty są pod adresem
http://www.plus.pl/internet-lte/ . ZnajdĹş tam to, o czym piszesz.

W regulaminie promocji:

Zgodnie z rosnÄ…cym zuĹĽyciem danych przez Abonenta,
Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów
technicznych transmisji danych w ramac
h usługi „LTE bez limitu” z zachowaniem różnic między klasami wskazanymi w
lit. a, w tym obniżenie prędkości transmisji danych do 32 kb/s

--
Liwiusz

Data: 2014-11-30 11:40:24
Autor: Robert Tomasik
LTE Solorza
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:m5er3e$cua$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tam nie znalazłem. Co więcej, teraz przyglądając się temu dokładniej znalazłem przychodzące do modemu SMS (kto to czyta), z których wynika, że w zeszłym miesiącu obniżono prędkość, bo jakiś tam limit przekroczyłem. Ja to używam jako awaryjny net i rzadko używam, a dostałem w promocji za 1 zł/m-c. Darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda :- Ale masz rację.

Data: 2014-11-28 16:55:42
Autor: Robert Tomasik
LTE Solorza
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m531ip$f9i$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ale ja nie mam limitu transferu na LTE.

Data: 2014-11-28 17:03:48
Autor: Eneuel
LTE Solorza
"Robert Tomasik" wrote:

Ale ja nie mam limitu transferu na LTE.

Ja też nie mam. Nawet nie mam LTE.
Pisałem (podaj±c link) o tych, którzy maj±. --

Data: 2014-11-28 20:01:47
Autor: the_foe
LTE Solorza
[...]

to zassij wszytkie odcinki "Mody na sukces" to się pojawi±.

--
@foe_pl

Data: 2014-11-29 13:27:43
Autor: Liwiusz
LTE Solorza
W dniu 2014-11-25 23:38, the_foe pisze:
po xuj komu LTE?

Na przykład tym, którzy nie chcą się wiązać kablem i umową (bo na
przykład wynajmują mieszkanie, są mobilni itp. itd.).

--
Liwiusz

Data: 2014-11-30 12:50:57
Autor: the_foe
LTE Solorza
W dniu 2014-11-29 o 13:27, Liwiusz pisze:
W dniu 2014-11-25 23:38, the_foe pisze:
po xuj komu LTE?

Na przykład tym, którzy nie chcą się wiązać kablem i umową (bo na
przykład wynajmują mieszkanie, są mobilni itp. itd.).

nie zrozumiałeś, jak zwykle. LTE nie jest po to by było szybko, tylko po to by szybciej limit został wyczerpany albo skuteczniej nacinać nowych użytkowników smartfonów z włączoną transmisją danych. I w tym kontekscie LTE jest dla typowego konsumenta niepotrzebne. Dla więkoszośći to nawet 3g nie daje wartosci dodanej - ja np. nie używam.
--
@foe_pl

Data: 2014-11-30 17:33:17
Autor: Eneuel
LTE Solorza
the_foe wrote:

nie zrozumiałe¶, jak zwykle. LTE nie jest po to by było szybko, tylko po to by szybciej limit został wyczerpany albo skuteczniej nacinać nowych użytkowników smartfonów z wł±czon± transmisj± danych. I w tym kontekscie LTE jest dla typowego konsumenta niepotrzebne. Dla więkoszo¶ći to nawet 3g nie daje wartosci dodanej - ja np. nie używam.

Obok szybko¶ci ważny jest też ping. Im więcej G tym lepiej. --

Data: 2014-11-30 20:33:18
Autor: the_foe
LTE Solorza
W dniu 2014-11-30 o 17:33, Eneuel pisze:
the_foe wrote:

[...]

jak siec jest przeci±zona to nawet 100G nie da ci dobrego pinga

--
@foe_pl

Data: 2014-11-30 21:01:36
Autor: Liwiusz
LTE Solorza
the_foe wrote:

[...]
3g nie daje wartosci dodanej - ja np. nie uĹĽywam.

Obok szybkości ważny jest też ping. Im więcej G tym lepiej.

jak siec jest przeciÄ…zona to nawet 100G nie da ci dobrego pinga

No to po to jest właśnie LTE, aby sieć była rzadziej przeciążona.

--
Liwiusz

Data: 2014-11-30 21:06:48
Autor: masti
LTE Solorza
Eneuel wrote:

the_foe wrote:

[...]

ping nic nie zmienia. to jest UDP a TCP
Możesz mieć superping i gówniany transfer
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-11-30 22:59:36
Autor: Liwiusz
LTE Solorza
W dniu 2014-11-30 22:06, masti pisze:
Eneuel wrote:

the_foe wrote:

[...]

ping nic nie zmienia.

???

--
Liwiusz

Data: 2014-12-01 16:55:12
Autor: Alf/red/
LTE Solorza
On 30/11/14 22:59, Liwiusz wrote:
ping nic nie zmienia.
???

To ja jaśniej: w zasadzie ping i transfer to różne rzeczy. Owszem, często idą w parze, ale nie muszą.

--
Alf/red/

Data: 2014-12-01 17:33:14
Autor: Liwiusz
LTE Solorza
W dniu 2014-12-01 16:55, Alf/red/ pisze:
On 30/11/14 22:59, Liwiusz wrote:
ping nic nie zmienia.
???

To ja jaśniej: w zasadzie ping i transfer to różne rzeczy. Owszem,
często idą w parze, ale nie muszą.

No i?

Zaprzeczasz, ĹĽe LTE daje lepsze pingi?

--
Liwiusz

Data: 2014-12-01 20:15:13
Autor: masti
LTE Solorza
Liwiusz wrote:

W dniu 2014-12-01 16:55, Alf/red/ pisze:
On 30/11/14 22:59, Liwiusz wrote:
ping nic nie zmienia.
???

To ja ja¶niej: w zasadzie ping i transfer to różne rzeczy. Owszem,
często id± w parze, ale nie musz±.

No i?

Zaprzeczasz, że LTE daje lepsze pingi?

pingi zależ± od infrastruktury sieciowej i ilo¶ci urz±dzeń po drodze.
nie ma to znaczenia czy będzie to 2G,3G czy LTE
poza tym to jakby¶ mówił, że skoro samolot szybko lata to pogoda też
jest ładna

poza tym możesz mieć super ping a dalej nie będzie działać.
może też być odwrotnie.
TIR DVD zapewni ci gigantyczny transfer duże ilo¶ci danych a ping będzie
mieć traiczny.

Data: 2014-12-01 21:19:32
Autor: Liwiusz
LTE Solorza
W dniu 2014-12-01 21:15, masti pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

pingi zależą od infrastruktury sieciowej i ilości urządzeń po drodze.
nie ma to znaczenia czy będzie to 2G,3G czy LTE

No i? Ile by tego nie było, to lepsze pingi przy danych warunkach da LTE
niĹĽ 3g.

poza tym to jakbyś mówił, że skoro samolot szybko lata to pogoda też
jest Ĺ‚adna

Póki co na razie ty próbujesz wykazać, że Concorde wcale nie lata(ł)
szybciej od awionetki, bo... (i tu jakieĹ› argumenty od czapy typu
kolejka do odprawy).

poza tym możesz mieć super ping a dalej nie będzie działać.

Co nie będzie działać (a działałoby przy 3g?)

--
Liwiusz

Data: 2014-12-01 20:32:35
Autor: masti
LTE Solorza

Liwiusz wrote:

[...]

niż 3g.

a potrafisz to uzasadnić?

Data: 2014-12-01 21:41:20
Autor: Liwiusz
LTE Solorza

Liwiusz wrote:

[...]

Co?

Twierdzisz, ĹĽe na 3g masz pingi 20-40ms?

--
Liwiusz

Data: 2014-12-01 23:19:12
Autor: masti
LTE Solorza

Liwiusz wrote:

[...]

Twierdzisz, że na 3g masz pingi 20-40ms?

ni. twierdzę, że nie rozumiesz czym się rózni ping od transferu

Data: 2014-12-02 00:20:29
Autor: Liwiusz
LTE Solorza

Liwiusz wrote:

[...]

ni. twierdzÄ™, ĹĽe nie rozumiesz czym siÄ™ rĂłzni ping od transferu

To jeszcze zacytuj gdzie, bo widzÄ™  ĹĽe mnie nie rozumiesz.

--
Liwiusz

Data: 2014-12-02 01:43:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LTE Solorza

"Pszemol" m5iu2a$1dg$1@dont-email.me

Masti jest specjalist± od wciskania Ci w brzuch że powiedziałe¶
co¶, czego nie powiedziałe¶... Ale nie robi tego zło¶liwie: on po
prostu nie umie czytać ze zrozumieniem

IMO masti ani czytać ze zrozumieniem nie umie, ani pisać
poprawnie nie umie. IMO nawet mówić i my¶leć -- nie umie.

i naprawdę wydaje mu
się, że co¶ napisałe¶ a Ty napisałe¶ co¶ zupełnie innego...
Niestety Masti nie jest jedyny cierpi±cy tu na t± przypadło¶ć :-(

Data: 2014-12-02 01:40:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LTE Solorza

"masti" m5it1g$tpp$1@dont-email.me

Twierdzisz, że na 3g masz pingi 20-40ms?

ni.

???

twierdzę, że nie rozumiesz czym się rózni ping od transferu

A ja my¶lę, że Tobie co¶ popl±tało się w łepetynie. :)
Za¶ Liwiusz wie doskonale, czym jest transfer, i czym
jest ping, choć być może ;) nie wie tego,

   czy ping=opóĽnienie,
   czy ping+pong=opóĽnienie,

bo tego nikt nie wie.

Data: 2014-12-01 23:42:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LTE Solorza

"Liwiusz" m5ijph$hv6$1@node1.news.atman.pl

a potrafisz to uzasadnić?

  http://pl.wikipedia.org/wiki/Long_Term_Evolution

Twierdzisz, że na 3g masz pingi 20-40ms?

Ja na HSPA+ mam w najlepszym razie 100 ms.

Data: 2014-12-02 11:55:54
Autor: Michal Tyrala
LTE Solorza
On Mon, 1 Dec 2014 20:15:13 +0000 (UTC), masti wrote:
 nie ma to znaczenia czy będzie to 2G,3G czy LTE

No tu trochę się zagalopowałe¶. Pracowałe¶ kiedy¶ terminalowo na 2G?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-12-02 11:56:54
Autor: masti
LTE Solorza
Michal Tyrala wrote:

On Mon, 1 Dec 2014 20:15:13 +0000 (UTC), masti wrote:
 nie ma to znaczenia czy będzie to 2G,3G czy LTE

No tu trochę się zagalopowałe¶. Pracowałe¶ kiedy¶ terminalowo na 2G?

to nie jest tematem. tematem jest zwi±zek pinga z transferem

Data: 2014-12-02 12:59:25
Autor: Liwiusz
LTE Solorza
W dniu 2014-12-02 12:56, masti pisze:
Michal Tyrala wrote:

On Mon, 1 Dec 2014 20:15:13 +0000 (UTC), masti wrote:
 nie ma to znaczenia czy bÄ™dzie to 2G,3G czy LTE

No tu trochę się zagalopowałeś. Pracowałeś kiedyś terminalowo na 2G?

to nie jest tematem. tematem jest zwiÄ…zek pinga z transferem

Nie taki jest temat.

--
Liwiusz

Data: 2014-12-02 12:37:10
Autor: masti
LTE Solorza

Michal Tyrala wrote:

[...]

to może doczytaj na co odpowiadasz.
EOT

Data: 2014-12-02 13:42:50
Autor: Liwiusz
LTE Solorza

Michal Tyrala wrote:

[...]

to moĹĽe doczytaj na co odpowiadasz.
EOT

Nie ma to jak pokazać nieumiejętność czytania, potem zarzucić ją drugiej
stronie i wycofać się rakiem EOTem ;)

--
Liwiusz

Data: 2014-12-02 16:18:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LTE Solorza

"Liwiusz" m5kc4c$d9e$1@node1.news.atman.pl

masti>> to może doczytaj na co odpowiadasz.

Nie ma to jak pokazać nieumiejętno¶ć czytania, potem zarzucić j± drugiej
stronie i wycofać się rakiem EOTem ;)

IMO masti pisze pod natchnieniem -- może nawet nie¶wiadomie.
Może jest w jakim¶ letargu, może pod narkoz±, może hipnoza
na niego jako¶ skutecznie wpływa...

Masti ukazuje mi ,,my¶lenie'' ,,pewnej osoby'' z państwowej instytucji. :)
Ta osoba jest kluczem -- poza mn± nikt nie zrozumie, o czym pisze masti,
bo ten klucz jest w moim ,,posiadaniu''? Nie -- ja wiem, że to ten klucz. ;)

-=-

S± też przypadki inne... Bywa, że kto¶ nie my¶li, ale pisze lub
mówi. Rzuca no¶n±, ale zapomina o informacji. To, co inni uznaj±
za modulację fali no¶nej -- jest tylko trzaskami i szumem... ;)
Ale jak kto¶ ma dobr± wolę -- to zawsze zobaczy co¶ ciekawego,
nawet tam, gdzie nie ma niczego ciekawego.

Data: 2014-12-02 12:02:30
Autor: Pszemol
LTE Solorza
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:
On Mon, 1 Dec 2014 20:15:13 +0000 (UTC), masti wrote:
 nie ma to znaczenia czy bÄ™dzie to 2G,3G czy LTE

No tu trochę się zagalopowałeś. Pracowałeś kiedyś terminalowo na 2G?

:-) zagalopował sie... Kiedyś w Meksyku kupiłem sobie lokalnego SIMa do
polskiej Nokii i nie chciała się zalogować do sieci 3G (nie wiem z jakiego
powodu... cos nie tak było z tym XpressMusic) i doświadczyłem co to znaczy
internet EDGE/2G... Nie polecam :-) Emaila nie dało się sensownie odczytać
z serwera...

Data: 2014-12-02 16:12:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LTE Solorza

"Pszemol" m5k9ol$v4l$1@dont-email.me

[...]

A ja sobie chwaliłem 2G w Gołdapi. Z 1 GB niestety w niecały miesiąc
wykorzystałem tylko około 150 MB. Szkoda forsy! Mogłem wziąć 300 MB,
zamiast 1 GB. Pogoda, AGPS, jakieĹ› informacje gazetowe, grupy, m@ile...

2G było od Plusa, ale ja byłem klientem Play.
1 GB na miesiąc (net w abonamencie; rozmowy w pripejdzie) pożarł 9 plnów.
[chlip, chlip] Roaming międzynarodowy za 5 paczek (liczących w sumie
kilkadziesiąt kB) zżarł 9 plnów dziewiczych.

Data: 2014-12-01 19:58:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LTE Solorza

"Alf/red/" m5i310$u4i$1@node1.news.atman.pl

To ja ja¶niej: w zasadzie ping i transfer to różne
rzeczy. Owszem, często id± w parze, ale nie musz±.

W szczególno¶ci Aero2 id±c po LTE nie da
150 Mb/s, ale dać powinno pingi dwucyfrowe.

Można jeszcze zastanowić się nad tym, czy ping to opóĽnienie,
czy 2*opóĽnienie. (czyli -- czy mamy ping, czy mamy ping i pong)

[Jak już kto¶ ;) tu zauważył -- pingi sekundowe rozkładaj± poł±czenie na łopatki.]

[nie wiem, czy na obie... aby nie zbłaĽnić się, nie będę pisał, że na dwie, ale
czy pisz±c 'łopatki' nie wskazuję, iż na obie naraz?... może napiszę 'rozkładaj±
poł±czeniA na łopatki'?... w razie czego będę tłumaczył -- każde poł±czenie na
jedn± łopatkę?... nie... pozostawię to bez odpowiedzi, lub skwituję -- 'chyba to
jasne'... mam mało czasu... na poczcie skombinuję kilka dni, dzięki czemu wy¶lę
w listopadzie z dat± paĽdziernikow±, ale mimo tego -- ciężko z czasem... muszę
tak pisać, aby nie zawierać tre¶ci w tym pisaniu; tre¶ć bywa zgubna... milczenie
za¶ czy pustka -- to podzbiór każdego zbioru... milczenie można póĽniej dowolnie
interpretować... zupełnie dowolnie...]

Jak już kto¶ ;) tu zauważył -- pingi sekundowe rozkładaj± poł±czenia na łopatki.

Data: 2014-12-01 23:40:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
LTE Solorza

"masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomo¶ci news:m5g0t8$rpp$1dont-email.me...

Eneuel wrote:

the_foe wrote:

[...]

"masti" m5ii8h$j9n$1@dont-email.me

pingi zależ± od infrastruktury sieciowej i ilo¶ci urz±dzeń po drodze.

Oczywi¶cie miałem na my¶li opóĽnienia powstaj±ce na drodze klient<-- >BTS.
Pisz±c o wygodzie danego poł±czenia (lotniczego czy internetowego) mam na
my¶li wygodę tego wła¶nie poł±czenia, nie za¶ wygodę dróg prowadz±cych do
tego poł±czenia. Natomiast masti chyba kombinuje jako¶ tak:

 -- co z tego, że w tym samolocie nie trzęsie, skoro
    trzęsie na drodze gruntowej biegn±cej wokoło lotniska

OpóĽnienia w satelitarnej ł±czno¶ci s± makabryczne, w WiFi niemal żadne,
po drutach ethernetowych jeszcze mniejsze... Natomiast 1G/2G/3G/3.5G/4G
daj± różne opóĽnienia, z tym, że już 2G słabo nadaje się do VoIPa, za¶
pełne 4G (LTE) daje chyba 10 ms w jedn± stronę, HSPA+ daje 50 ms, za¶
HSPA daje 100 ms... Pomiędzy HSPA (czyli HSPDA i HSPUA) a LTE jest
przepa¶ć ogromna na rz±d wielko¶ci. EDGE to już zupełna katastrofa.

Gdyby masti używał różnych G (czy różnych poł±czeń netowych

Data: 2014-12-02 14:52:56
Autor: Michal Tyrala
LTE Solorza
On Sun, 30 Nov 2014 21:06:48 +0000 (UTC), masti wrote:
 Eneuel wrote:

> Obok szybko¶ci ważny jest też ping. Im więcej G tym lepiej.  ping nic nie zmienia. to jest UDP a TCP

Ping to jest ICMP Echo Req/Reply, jak juz.

 Możesz mieć superping i gówniany transfer

O, tutaj się zaczal watek ping vs transfer. Pytanie z czym dyskutujesz.