LTE bez limitu w Play za 30zł?

Data: 2015-02-09 23:01:11
Autor: orzelg
LTE bez limitu w Play za 30zł?
Czy dobrze rozumuję?
Kupuję abo Play Unlimited za 9,99 a do tego w styczniu ogłoszony (ale bez wielkiego rozgłosu)pakiet bez limitu LTE za 20zł

http://www.blogplay.pl/2015/01/nowe-pakiety-internetowe/

Ryzyko tyko takie że pakiety mogą wycofać w każdym momencie?

Data: 2015-02-10 10:22:30
Autor: dizel
LTE bez limitu w Play za 30zł?
On Mon, 9 Feb 2015 23:01:11 -0800 (PST), orzelg@gmail.com wrote:

[...]

Pewnie by przeszło ale weź pod uwagę że nie wszędzie zasięg lte jest
dostępny, choć w play obejmuje z tego co pamiętam  ponad 70%
populacji, ale  wystaczy że telefon zgubi lte, skorzystasz z netu i
wtedy idzie z pakietu, a jak nie masz pakietu to tam bezpieczny
internet jest , nabija do 30zł  max i się lejek włącza.
Dla mnie żadna rewelacja. Oferta darmowego lte według mnie nie bardzo
nadaje się do telefonu. Najlepsza opcja to karta na stałe w modemie i ustawienie na sztywno
lte, wtedy to ma sens bo nie ponosi się dodatkowych opłat poza abo.
Swoją drogą w rbm na kartę jest ta promocja za darmo, tylko 30 zł musi
być na koncie.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-10 02:20:46
Autor: orzelg
LTE bez limitu w Play za 30zł?
W dniu wtorek, 10 lutego 2015 10:22:31 UTC+1 użytkownik dizel napisał:
On Mon, 9 Feb 2015 23:01:11 -0800 (PST),  wrote:

> [...]

lte, wtedy to ma sens bo nie ponosi się dodatkowych opłat poza abo.
Swoją drogą w rbm na kartę jest ta promocja za darmo, tylko 30 zł musi

Kwestię zasięgu mam sprawdzoną
Kwestię ustawienia modemu na stałe LTE też
Ja nie chcę używać w telefonie tylko w modemie z routerem
RBM w kazdym momencie może być zakończone

Jakieś inne "wady"?
Następna cenowo oferta to prepaid za 45/mies bez limitu

Data: 2015-02-10 11:54:28
Autor: dizel
LTE bez limitu w Play za 30zł?
On Tue, 10 Feb 2015 02:20:46 -0800 (PST), orzelg@gmail.com wrote:

Kwestię zasięgu mam sprawdzoną
Kwestię ustawienia modemu na stałe LTE też
Ja nie chcę używać w telefonie tylko w modemie z routerem
RBM w kazdym momencie może być zakończone

To też może być odowłane w każdej chwili bo to jest zwyły pakiet i nie
jest on obligatoryjny w tej taryfie. Można z niego skorzystać bądź
nie.

Jakieś inne "wady"?

Z regualminu wynika że wszystko ok.
Jednak biorąc abo pod tym kątem sprawdził bym przez parę dni ten
internet jak działa w danej lokalizacji bo to jest net mobilny, a ten
jak wiadomo ma swoje ograniczenia.

Następna cenowo oferta to prepaid za 45/mies bez limitu

Tak

Pozdrawiam

Data: 2015-02-10 19:06:37
Autor: ToMasz
LTE bez limitu w Play za 30zł?
witam
Swoją drogą w rbm na kartę jest ta promocja za darmo, tylko 30 zł musi
być na koncie.
Wyjaśnijcie jak to działa, albo dajcie prosze linka do promocji, informacji...

Jakieś inne "wady"?
Następna cenowo oferta to prepaid za 45/mies bez limitu
Kto inny "daje" internet gsm bez limitu? Czy ten net jest rzeczywiście bez limitu czy jakieś 25 giga i lejek?
ToMasz

Data: 2015-02-10 10:16:52
Autor: orzelg
LTE bez limitu w Play za 30zł?
W dniu wtorek, 10 lutego 2015 19:06:39 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
witam
Wyjaśnijcie jak to działa, albo dajcie prosze linka do promocji, informacji...

TU:
http://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/promocje-na-karte/szybki-internet-lte/

> [...]
Kto inny "daje" internet gsm bez limitu? Czy ten net jest rzeczywiście bez limitu czy jakieś 25 giga i lejek?

Każdy operator daje teoretycznie bez limitu, ale  inaczej sobie to definiuje
Jak przekroczysz chyba 100GB to się zaczynają lejki

LTE bez limitu w Play za 30zł?