LTE karta sim

Data: 2012-04-09 21:50:03
Autor: BAREK
LTE karta sim
Dzień Dobry,

Czy do usługi LTE w PlusGSM i Polsacie cyfrowym jest wymagany jakiś szczególny typ karty SIM?
Jeśli tak, to czy jeśli do urządzenia LTE włoży się kartę SIM normalną, to jakie prędkości transmisji będzie można uzyskać?
Czy można takie karty do LTE kupić w opcji Prepaid?

Pomijam apekt zasięgu, chodzi mi tylko o możliwośc zakupu SIM i korzystania z LTE doraźnie za pośrednictwem prepaida.

Urządzenie jakim dysponuje to Galaxy TAB 8.9 LTE, pochodzi on z dystrybucji Plus więc zakładam, że ma takowego simlocka.

Data: 2012-04-10 07:05:11
Autor: boxfish
LTE karta sim
W dniu 2012-04-09 21:50, BAREK pisze:
Dzień Dobry,

Czy do usługi LTE w PlusGSM i Polsacie cyfrowym jest wymagany jakiś
szczegĂłlny typ karty SIM?

Tak, szczególność polega na tym że pochodzi od dostawcy usługi i posiada uprawnienia dostępu do danej usługi.

Jeśli tak, to czy jeśli do urządzenia LTE włoży się kartę SIM normalną,
to jakie prędkości transmisji będzie można uzyskać?

NormalnÄ… czyli jakÄ… ?

Czy można takie karty do LTE kupić w opcji Prepaid?

plus zlikwidował stronę ?

Data: 2012-04-09 23:26:51
Autor: Bartosz Paciorek
LTE karta sim
> Je¶li tak, to czy je¶li do urz±dzenia LTE włoży się kartę SIM normaln±,
> to jakie prędko¶ci transmisji będzie można uzyskać?

Normaln± czyli jak± ?

> Czy można takie karty do LTE kupić w opcji Prepaid?

plus zlikwidował stronę ?

Ponoć sa tam inne simy U-SIM? czy jako¶ tak. Też się zastanawiałem z
czego się ich inno¶c bierze, bo taki TAB przyjmuje i normalne karty.
Chyba nie ma oferty prepaid, przynajmniej kilkana¶cie dni temu jeszcze
nie było.

Data: 2012-04-15 13:29:06
Autor: Pszemol
LTE karta sim
"Bartosz Paciorek" <barek74@gmail.com> wrote in message news:5b983d75-d4ca-48b3-913a-c37f4f6f086bn5g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

czego się ich inno¶c bierze, bo taki TAB przyjmuje i normalne karty.
Chyba nie ma oferty prepaid, przynajmniej kilkana¶cie dni temu

Pamiętam że jak wiele, wiele lat temu AT&T wprowadzała ofertę
3G w USA to też nam przysłali poczt± komplet nowych kart SIM.
Nie mam pojęcia dlaczego zmieniaj± karty... Co tam jest na tej
karcie oprócz unikalnego numeru identyfikuj±cego klienta że
karta stara "nie pasi" do nowych technologii?

Data: 2012-04-10 12:08:15
Autor: cpt. Nemo
LTE karta sim

Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jm0f24$h1h$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-04-09 21:50, BAREK pisze:

Je¶li tak, to czy je¶li do urz±dzenia LTE włoży się kartę SIM normaln±,
to jakie prędko¶ci transmisji będzie można uzyskać?

Normaln± czyli jak± ?

Ta duza, wielkosci karty kredytowej. Bo ona jest normalna, potem wycieto z niej popularny dzis MiniSIM, a Apple wycielo z niego MicroSIM

Data: 2012-04-10 18:04:58
Autor: nadcisnieniowiec
LTE karta sim

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jm10q7$d73$1node2.news.atman.pl...

[...]

Czytałem że planuj± już też jaki¶ nanosim :/

Data: 2012-04-10 18:06:02
Autor: nadcisnieniowiec
LTE karta sim

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4f833d64$1news.home.net.pl...
[...]

LTE to przecieĹĽ technologia transmisji i karta SIM chyba nie ma tu nic do rzeczy?
Gdy wchodziło UMTS, HSDPA czy co tam jeszcze to też nikt nie wymieniał kart SIM.

Data: 2012-04-10 20:30:08
Autor: Maciej Bebenek
LTE karta sim
"nadcisnieniowiec" <highpressure@blood.com> wrote:

LTE to przecieĹĽ technologia transmisji i karta SIM chyba nie ma tu nic do rzeczy?
Gdy wchodziło UMTS, HSDPA czy co tam jeszcze to też nikt nie wymieniał kart SIM.

I tu pan się mylisz - pewien operator masowo wymieniał SIM-y na USIM-y.
Aż mu się nie znudziło :-)

Data: 2012-04-10 22:31:44
Autor: darnok
LTE karta sim
On 2012-04-10 18:06, nadcisnieniowiec wrote:

LTE to przecież technologia transmisji i karta SIM chyba nie ma tu nic
do rzeczy?

Ma - inne zestawy kluczy szyfrujach + umiejetnosc odpowiedzi na zapytania z sieci itp itd.

Karta U-SIM powinna byc w stanie obsluzyc LTE (albo da sie ja zdalnie zakutalizowac o funkcjonalnosc do LTE).
Stary SIM od 2G nie potrafi.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."