LTE karta sim

Data: 2012-04-10 07:05:11
Autor: boxfish
LTE karta sim
W dniu 2012-04-09 21:50, BAREK pisze:
Dzień Dobry,

Czy do usługi LTE w PlusGSM i Polsacie cyfrowym jest wymagany jakiś
szczegĂłlny typ karty SIM?

Tak, szczególność polega na tym że pochodzi od dostawcy usługi i posiada uprawnienia dostępu do danej usługi.

Jeśli tak, to czy jeśli do urządzenia LTE włoży się kartę SIM normalną,
to jakie prędkości transmisji będzie można uzyskać?

Normalną czyli jaką ?

Czy można takie karty do LTE kupić w opcji Prepaid?

plus zlikwidował stronę ?

Data: 2012-04-09 23:26:51
Autor: Bartosz Paciorek
LTE karta sim
> [...]
> to jakie prędkości transmisji będzie można uzyskać?

Normalną czyli jaką ?

> Czy można takie karty do LTE kupić w opcji Prepaid?

Ponoć sa tam inne simy U-SIM? czy jakoś tak. Też się zastanawiałem z
czego się ich innośc bierze, bo taki TAB przyjmuje i normalne karty.
Chyba nie ma oferty prepaid, przynajmniej kilkanaście dni temu jeszcze
nie było.

Data: 2012-04-15 13:29:06
Autor: Pszemol
LTE karta sim
"Bartosz Paciorek" <barek74@gmail.com> wrote in message news:5b983d75-d4ca-48b3-913a-c37f4f6f086bn5g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

czego się ich innośc bierze, bo taki TAB przyjmuje i normalne karty.
Chyba nie ma oferty prepaid, przynajmniej kilkanaście dni temu

Pamiętam że jak wiele, wiele lat temu AT&T wprowadzała ofertę
3G w USA to też nam przysłali pocztą komplet nowych kart SIM.
Nie mam pojęcia dlaczego zmieniają karty... Co tam jest na tej
karcie oprócz unikalnego numeru identyfikującego klienta że
karta stara "nie pasi" do nowych technologii?

Data: 2012-04-10 12:08:15
Autor: cpt. Nemo
LTE karta sim

Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jm0f24$h1h$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-04-09 21:50, BAREK pisze:

Jeśli tak, to czy jeśli do urządzenia LTE włoży się kartę SIM normalną,
to jakie prędkości transmisji będzie można uzyskać?

Normalną czyli jaką ?

Ta duza, wielkosci karty kredytowej. Bo ona jest normalna, potem wycieto z niej popularny dzis MiniSIM, a Apple wycielo z niego MicroSIM

Data: 2012-04-10 18:04:58
Autor: nadcisnieniowiec
LTE karta sim

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> napisał w wiadomości news:jm10q7$d73$1node2.news.atman.pl...

[...]

Czytałem że planują już też jakiś nanosim :/

LTE karta sim