LTE w Plusie

Data: 2012-07-02 09:16:04
Autor: Marek
LTE w Plusie
Muszę kupić zewnętrzną antenę dla LTE w Plusie. W pasmach o jakich częstotliwościach jest u tego operatora realizowana ta technologia?
Wiem, ĹĽe LTE w Polsacie to pasmo 1800MHz ale informacji dla Plusa nie znajdujÄ™.
Jeszcze jedna prośba, czy możecie polecić jakąś sprawdzoną antenę panelową dla LTE w Plusie.

--
dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Marek

Data: 2012-07-02 12:22:46
Autor: Ghost
LTE w Plusie

Użytkownik "Marek" <xyz@donikad.pl> napisał w wiadomości news:jsri1a$lvd$1mx1.internetia.pl...

Wiem, ĹĽe LTE w Polsacie to pasmo 1800MHz ale informacji dla Plusa nie

A to nie to samo?

Data: 2012-07-02 20:16:18
Autor: Marek
LTE w Plusie
W dniu 2012-07-02 12:22, Ghost pisze:

A to nie to samo?

Nie mam pojęcia :)

--
Marek

Data: 2012-07-03 20:55:43
Autor: Jakub Danecki
LTE w Plusie
Marek wrote:
W dniu 2012-07-02 12:22, Ghost pisze:
> A to nie to samo?
Nie mam pojęcia :)

LTE w Plusie i Cyfrowym Polsacie jest realizowane technicznie przez
operatora Aero2 na koncesjach CenterNetu i Mobylandu w paśmie 1800 MHz,
LTE z podziałem dostepu FDD, kanał szerokości 20 MHz.

Jakub

Data: 2012-07-04 22:34:33
Autor: Marek
LTE w Plusie
W dniu 2012-07-03 22:55, Jakub Danecki pisze:

[...]

wielkie dzięki

--
Marek

Data: 2012-07-02 13:33:04
Autor: ToMasz
LTE w Plusie
W dniu 02.07.2012 09:16, Marek pisze:
[...]
panelowÄ… dla LTE w Plusie.

nie wprost, ale może się przyda. Ja walczyłem z Aero2. Każda maleńka antenka typu patyczek, dawała gorsze rezultaty, niż cały modem na przedłużaczu wywalony za okno.
Dopiero antena "drabinkowa" (podobna do Yagi, ale to nie jest Yagi) wystawiona na strych dała radykalną poprawę. Nawet biorąc pod uwagę 10m kabla.

ToMasz

Data: 2012-07-04 21:18:15
Autor: sp5it
LTE w Plusie
Dopiero antena "drabinkowa" (podobna do Yagi, ale to nie jest Yagi) wystawiona na strych dała radykaln± poprawę. Nawet bior±c pod uwagę 10m kabla.

Przy tych częsotliwo¶ciach pic polega na odpowiednim przewodzie antenowym, który prz 1.8GHz powinien nieć jak najmniejsze tłumienie. A taki przewód jest drogi.

Data: 2012-07-06 15:21:38
Autor: zyg-zyg
LTE w Plusie

 "Marek" napisał :
>Muszę kupić zewnętrzn± antenę dla LTE w Plusie.
Jeszcze jedna pro¶ba, czy możecie polecić jak±¶ sprawdzon± antenę panelow± dla LTE w Plusie.
dziękuję za pomoc i pozdrawiam

RE: LTE  korzzysta z  technologiii MIMO (Multiple  Input  Multiple Output) - 2 anteny. Widziałem w necie panelowe systemy antenowe MIMO, ale ....
Ja korzystam z dwóch typowych anten wewnętrznych dostępnych w plusie (39zł) z uchwytem magnetycznym, umocowanych na parapecie okna w kierunku stacji bazowej (eNodeB) Ich dokładne rozmieszczenie wymaga  prób ( np jedna pionowo, druga poziomo) wspomaganych  odrobin± wyobraĽni, Efekty moga być zadziwiaj±ce np z 8/9.5Mb do 37/3Mb.
Pozdrowienia

LTE w Plusie