LTE w Plusie

Data: 2012-07-06 15:21:38
Autor: zyg-zyg
LTE w Plusie

 "Marek" napisał :
>Muszę kupić zewnętrzną antenę dla LTE w Plusie.
Jeszcze jedna prośba, czy możecie polecić jakąś sprawdzoną antenę panelową dla LTE w Plusie.
dziękuję za pomoc i pozdrawiam

RE: LTE  korzzysta z  technologiii MIMO (Multiple  Input  Multiple Output) - 2 anteny. Widziałem w necie panelowe systemy antenowe MIMO, ale ....
Ja korzystam z dwóch typowych anten wewnętrznych dostępnych w plusie (39zł) z uchwytem magnetycznym, umocowanych na parapecie okna w kierunku stacji bazowej (eNodeB) Ich dokładne rozmieszczenie wymaga  prób ( np jedna pionowo, druga poziomo) wspomaganych  odrobiną wyobraźni, Efekty moga być zadziwiające np z 8/9.5Mb do 37/3Mb.
Pozdrowienia

LTE w Plusie