LTI 20/20 TruCAM

Data: 2014-02-25 22:57:07
Autor: anacron
LTI 20/20 TruCAM
W dniu 25.02.2014 18:55, Artur Maśląg pisze:
Jak w temacie - ktoś wie ile takiego sprzętu w Polsce jest
obecnie użytkowanego i przez kogo?

Policja nie ma żadnego zestawu, SM o ile wiem też woli radary od lidarów.

--
anacron

Data: 2014-02-25 23:00:25
Autor: anacron
LTI 20/20 TruCAM
W dniu 25.02.2014 22:57, anacron pisze:
W dniu 25.02.2014 18:55, Artur Maśląg pisze:
Jak w temacie - ktoś wie ile takiego sprzętu w Polsce jest
obecnie użytkowanego i przez kogo?

Policja nie ma żadnego zestawu, SM o ile wiem też woli radary od lidarów.

Aha a jeśli pytasz o same UltraLyte to ostatnio dokupili po aferze z
Iskrami i gdzieś chyba mam pismo, że 120 sztuk mieli kupić na początku
2014 roku, ale same mierniki, bez statywów i kamery.

--
anacron

Data: 2014-02-25 23:08:03
Autor: anacron
LTI 20/20 TruCAM
W dniu 25.02.2014 23:00, anacron pisze:
[...]

A zaraz późna pora. LTI 20/20 to to co ma Policja, LTI 20/20 TrueCam to
takie cudo, które wygląda jak działko ze StarTrec'a, Są chyba 3 sztuki w
Polsce, jedna na 100% w krośnie Odrzańskim.

--
anacron

Data: 2014-02-25 23:48:33
Autor: Czesław Wiśniak
LTI 20/20 TruCAM
A zaraz późna pora. LTI 20/20 to to co ma Policja, LTI 20/20 TrueCam to
takie cudo, które wygląda jak działko ze StarTrec'a, Są chyba 3 sztuki w
Polsce, jedna na 100% w krośnie Odrzańskim.

Pisza na jakims forum ze w 2009 bylo 6 to mysle, ze obecnie maja tego kilkanascie sztuk.
Tanie to to nie jest :)

Data: 2014-02-26 00:12:54
Autor: anacron
LTI 20/20 TruCAM
W dniu 25.02.2014 23:48, Czesław Wiśniak pisze:
Tanie to to nie jest :)

Ale to jeden z tych mierników, z którymi nie ma dyskusji.

--
anacron

Data: 2014-02-26 12:29:36
Autor: J.F
LTI 20/20 TruCAM
Użytkownik "anacron"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
W dniu 25.02.2014 23:48, Czesław Wiśniak pisze:
Tanie to to nie jest :)
Ale to jeden z tych mierników, z którymi nie ma dyskusji.

Dlaczego ? Nie poddawaj sie, dasz rade :-)

Rzucilem okiem ... ladowarka samochodowa, a temperatura ladowania 0-40 C.

Zaswiadczenie z IMGW ze akumulator byl ladowany ponizej temperatury dopuszczalnej :-)

J.

Data: 2014-02-26 13:53:14
Autor: anacron
LTI 20/20 TruCAM
W dniu 26.02.2014 12:29, J.F pisze:
Ale to jeden z tych mierników, z którymi nie ma dyskusji.
Dlaczego ? Nie poddawaj sie, dasz rade :-)

Mówię o samym pomiarze. Właściwie nie pogniewałbym się, gdyby tylko tego
używali.

--
anacron

Data: 2014-02-26 18:09:40
Autor: neoniusz
LTI 20/20 TruCAM
W dniu 25.02.2014, 23:08, anacron pisze:
A zaraz późna pora. LTI 20/20 to to co ma Policja, LTI 20/20 TrueCam to
takie cudo, które wygląda jak działko ze StarTrec'a, Są chyba 3 sztuki w
Polsce, jedna na 100% w krośnie Odrzańskim.

A co to jest ta StarTrec'a?

Data: 2014-02-26 21:40:41
Autor: jerzu
LTI 20/20 TruCAM
On Tue, 25 Feb 2014 22:57:07 +0100, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Policja nie ma ¿adnego zestawu, SM o ile wiem te¿ woli radary od lidarów.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/923df733da5fd4a3.html

http://forumprawne.org/prawo-wykroczen/345086-fotoradary-ciag-dalszy-15.html

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-27 14:07:49
Autor: Marek Dyjor
LTI 20/20 TruCAM
wrote:

[...]

hm...  czy to sie w ogóle kwalifikuje jako dowód? tre¶æ opisów praktycznei nieczytelna,

a te wycinanki na zdjêciu i obok to co jest?

LTI 20/20 TruCAM