LTO2 i LTO3 i 4

Data: 2010-02-16 16:27:32
Autor: rs
LTO2 i LTO3 i 4
czy tasmy LTO3 i LTO4 sa wstecz kompatybilne z napedami LTO2. jesli tak, to
czy jest jakakolwiek korzysc z ich uzywania, w napedzie LTO2, wzgledem
LTO2? <rs>

Data: 2010-02-17 07:09:18
Autor: aolo
LTO2 i LTO3 i 4
W dniu 2010-02-16 22:27, rs pisze:
czy tasmy LTO3 i LTO4 sa wstecz kompatybilne z napedami LTO2. jesli tak, to
czy jest jakakolwiek korzysc z ich uzywania, w napedzie LTO2, wzgledem
LTO2?<rs>

Taśmy wyższych generacji nie są kompatybilne z napędami niższych generacji. Taśmę LTO2 przeczytasz w LTO3, ale już nie zapiszesz. Podobnie z LTO3 w LTO4. W dół nie działa ani odczyt ani zapis.
Olek

Data: 2010-02-17 06:56:57
Autor: Grzegorz S
LTO2 i LTO3 i 4
aolo <aolobez_tego@poczta.fm> wrote:
> [...]

Taśmy wyższych generacji nie są kompatybilne z napędami niższych generacji. Taśmę LTO2 przeczytasz w LTO3, ale już nie zapiszesz. Podobnie z LTO3 w LTO4. W dół nie działa ani odczyt ani zapis.

Napęd LTO3 zapisze również LTO2 ale LTO1 jedynie odczyta.

http://www.quantum.com/Products/TapeDrives/LTOUltrium/LTO-3/Index.aspx

--
gs

Data: 2010-02-17 15:23:07
Autor: rs
LTO2 i LTO3 i 4
On Wed, 17 Feb 2010 07:09:18 +0100, aolo <aolobez_tego@poczta.fm>
wrote:

[...]

dzieki, ale to nie jest do konca prawda w calej , bo tamy LTO1 sa
czytane i zapisywane w napedzie LTO2.
Taśmę LTO2 przeczytasz w LTO3, ale już nie zapiszesz. Podobnie z LTO3 w LTO4. W dół nie działa ani odczyt ani zapis.
Olek

pytanie moje dotyczy tasm wyzszych generacji z napeadach nizszych
generacji. <rs>

Data: 2010-02-18 11:11:28
Autor: kamil
LTO2 i LTO3 i 4

"rs" <no.address@no.spam.pl> wrote in message news:2tion59rtvftonqe98ubt9c90bhoanelkd4ax.com...

[...]

Nie bedzie dzialac. Ponoc sa jakies cudaczne systemy, ktore da sie oszukac formatujac tasmy LTO2 na nieskompresowane 400GB, ale to jak z rowerami na placu czerwonym.

Ewentualny naklad czasu bedzie kompletnie nieadekwatny do efektow.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-18 11:12:33
Autor: kamil

[...]

[...]