LUB Zmarl Piotr Wroblewski [i]

Data: 2020-12-19 22:44:20
Autor: Jan Cytawa
LUB Zmarl Piotr Wroblewski [i]
Mam smutna wiadomosc. W czwartek zmarl rowerowy redaktor Radia Lublin Piotr Wroblewski. Swego czasu, ze swoim wspanialym radiowym glosem byl rowniez redaktorem w sp. Trojce. W Radio Lublin mial czeste pogadanki na tematy rowerowe a ponadto bardzo czesto organizowal i prowadzil weekendowe rowerowe wycieczki po Lubelszczyznie.

Nie dal rady w walce z nowotworem wspomozonemu koronowym swinstwem.

CzJP

Jan Cytawa

Data: 2021-01-26 09:32:47
Autor: BigMark
W dniu 2020-12-19 o 22:44, Jan Cytawa pisze:
[...]

W czasach prehistorycznych pan Piotr był moim ulubionym redaktorem w Radio Opole i wcale mi się nie podobało kiedy opu¶cił moje miasto.
Szkoda
BigMark

Data: 2021-01-26 12:47:48
Autor: ąćęłńóśźż
LUB Zmarl Piotr Wroblewski [i]
Tak swoj± drog± je¶li chodzi o radio i rowery - jak się miewa red. Henryk Sytner?
H.S. poznałem nie na rowerze, lecz na narciarskim obozie sylwestrowym, gdzie prowadził jakie¶ tańce łamańce dziewcz±t (narciarzem także zdaje się był niezłym), a my wygłodzone narciarskie samce chętnie przyjęli¶my propozycję wspólnego z tancerkami Sylwestra ;-)

Data: 2021-01-26 13:03:22
Autor: BigMark
W dniu 2021-01-26 o 12:47, ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

Sam jestem ciekaw, bo Trójki już nie słucham, a tam HS był częstym go¶ciem.
Sprawdziłem teraz, że prowadzi nadal audycję "Medal dla każdego".

Data: 2021-01-30 19:37:04
Autor: Jan Cytawa
[...]

Ostatnio go widzialem w  2019 w Lubartowie na Swiecie Rowerow w wielkiej masowej imprezie Janusza Pozaka.  W zeszlym roku imprezy nie bylo wiec i Sytnera nie widzialem. A ze Trojki, jak sama nazwa wskazuje, sluchaja jeszcze tylko 3 osoby to Sytnera nie slychac.

Jan Cytawa

LUB Zmarl Piotr Wroblewski [i]