LUDZIE! BIALORUS!!! Schetyna wzial sie do roboty - gas musztardowy na stoczniowcow !!!

Data: 2009-04-30 17:32:14
Autor: pluton
LUDZIE! BIALORUS!!! Schetyna wzial sie do roboty - gas musztardowy na stoczniowcow !!!
Stoczniowcy u lekarzy: "wymiotują krwią - to wina żółtego płynu policji"

No ja sie nie dziwie. Opili sie szczocjow, to i zygaja.

W środę w Warszawie kilkuset stoczniowców protestowało przed Pałacem
Kultury
i Nauki w obronie stoczni Gdańsk i swoich miejsc pracy. Podczas
demonstracji
doszło do starć demonstrantów z policją. Funkcjonariusze użyli pałek i
gazu
pieprzowego.

A ja sie pytam, gdzie byl prezydent ?
Dlaczego nie stal w ramie w ramie z bohaterskimi stoczniowcami,
tylko chlal w palacu swoje malpki ?

Nullification

Data: 2009-04-30 10:09:01
Autor: mrdevilyn
LUDZIE! BIALORUS!!! Schetyna wzial sie do roboty - gas musztardowy na stoczniowcow !!!
Pluto, prosiłem cię już żeby¶ przestał sobie wylizywać podogonie. Fe
piesku, nieładnie.

LUDZIE! BIALORUS!!! Schetyna wzial sie do roboty - gas musztardowy na stoczniowcow !!!