LUDZIE, JEDZCIE WOLNIEJ !!!

Data: 2010-10-12 11:01:19
Autor: Neko
LUDZIE, JEDZCIE WOLNIEJ !!!
Rano jest SZKLANKA NA DROGACH!

Myslenie nie boli. Przy takiej aurze max 70 km/h z samego rana
(poza terenem zabudowanym).

A osly jezdza powyzej 100 km/h. To nieodpowiedzialnosc
i glupota!

Data: 2010-10-12 11:41:31
Autor: raff
LUDZIE, JEDZCIE WOLNIEJ !!!
W dniu 2010-10-12 11:01, Neko pisze:
[...]

Neko, jezdzisz troche, przeciez wiesz co robia polscy kierowcy za kolkiem.

Toz co piaty to swir. To co sie dziwisz ?

Tusek mial nam zrobic Irlandie, ale jak na razie to wszyscy to maja w dupie.

R.

Data: 2010-10-12 12:03:52
Autor: Neko
LUDZIE, JEDZCIE WOLNIEJ !!!
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Neko, jezdzisz troche, przeciez wiesz co robia polscy kierowcy za kolkiem.

Toz co piaty to swir. To co sie dziwisz ?

To prawda. Co piaty to swir a co trzeci to cham. Taka to Polska wlasnie...

Data: 2010-10-12 12:07:08
Autor: raff
LUDZIE, JEDZCIE WOLNIEJ !!!
Neko, jezdzisz troche, przeciez wiesz co robia polscy kierowcy za
kolkiem.

Toz co piaty to swir. To co sie dziwisz ?

To prawda. Co piaty to swir a co trzeci to cham. Taka to Polska wlasnie...

W normalnych krajach to sie zalatwia wysokimi mandatami.

Na przyklad we Wloszech czy Austrii im sie po prostu nie oplaca jechac w terenie zabudowanym wiecej niz 50 km/h. Bo dostana taki mandat ze pojda z torbami.

Tusek mial nam zrobic normalne panstwo... Niech dzieciarnia wierzy.

R.

Data: 2010-10-12 16:29:32
Autor: cirrus
LUDZIE, JEDZCIE WOLNIEJ !!!
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i91bra$lfq$1news.onet.pl...
[...]

To ta podczas demonstracji pod pałacem prezydenckim (tu jest Polska)?

--
stevep

Data: 2010-10-12 17:19:27
Autor: heÂŽsk
LUDZIE, JEDZCIE WOLNIEJ !!!
On Tue, 12 Oct 2010 12:03:52 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

> Toz co piaty to swir. To co sie dziwisz ?
To prawda. Co piaty to swir a co trzeci to cham. Taka to Polska wlasnie...

 biorac pod uwage psp - masz racje.  co 3-ci i co 5-ty to zwolennicy prezesa PiS.

Data: 2010-10-12 12:06:09
Autor: awe
LUDZIE, JEDZCIE WOLNIEJ !!!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i91age$gp3$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
powinien zginac kierowca busa w drodze naturalnej selekcji. idiota pociagnal za soba 18 istnien ludzkich.
awe

Data: 2010-10-13 11:37:18
Autor: MH
LUDZIE, JEDZCIE WOLNIEJ !!!
[...]

Jak są takie wujowe warunki na drodze , to jak kto może , lepiej w ogóle nie
wyjeżdżać z domu. Hehe , w zeszłym roku wyjeżdżając z garażu z prędkością ok.
1km/h wpadłem w poślizg i przyhebałem w płot. Chwalę się tym , bo jest to
"miszczostwo" świata !!

MH

--

LUDZIE, JEDZCIE WOLNIEJ !!!