LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY

Data: 2014-03-30 13:40:07
Autor: boukun
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY
~kopiko (13:14)
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY Gdybym był żydowskim okupantem podszywaj±cym się pod Polaka pod bardziej lub mniej zmienionymi nazwiskami i chciał zniszczyć naród to wyganiałbym młodych ,m±drych ludzi zagranicę za chlebem na emigrację, podnosiłbym podatki i wprowadzałbym nowe, dawał podwyżki i kolejne przywileje resortom siłowym, stawiałbym 500 nowych radarów, wzmacniałbym inwigilację obywateli, likwidowałbym państwowe szkolnictwo i służbę zdrowia oraz ograniczałbym do nich dostęp, oddałbym banki, media i handel obcym i wrogom Polski, wy¶miewałbym ich warto¶ci i religię, skłócałbym młodych ze starszymi ,aby przez odwrócon± hipotekę przej±ć za bezcen ich mieszkania i domy, zachęcałbym ich kobiety do feminizmu ,prostytucji i aborcji ,aby nie nadawały się na dobre matki i żony, zadłużałbym ich bezpo¶rednio oraz po¶rednio przez państwo i gminy, aby nie mogli się temu sprzeciwiać, likwidowałbym ich przemysł ,a w zamian budowałbym ogromne stadiony na kredyt, aby przynosiły straty, dopuszczałbym do sejmu złodziei i degeneratów, itd. Obejrzyj się wokoło!!!!!!"dla państwa najtańsza( czytaj: najlepsza) jest rodzina bez dzieci" - Donald TuSSk to wła¶nie tym sposobem Naród Polski poddawany jest z premedytacj± DEPOPULACJI d±ż±c do tego według prognoz ONZ by w 2100 roku było nas tylko 17 milionów!! Niech każdy prawdziwy Polak wklei to choć raz pod jakim¶ artykułem.

Data: 2014-03-30 15:13:09
Autor: Marek Czaplicki
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 30 marca 2014 13:40:

[...]

O kurna. Faciowi wyszły nowe "Protokoły mędrców Syjonu". :-)

Data: 2014-03-30 16:28:06
Autor: LS
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY

O kurna. Faciowi wyszły nowe "Protokoły mędrców Syjonu". :-)

Możesz wy¶miać ale spróbuj zaprzeczyć. Jak podliczono opodatkowanie marketów gojcowych i niegojcowych, te gojcowe płaciły 2x tyle podatku. To se porównaj warunki na jakich niemiec może kupić polskOM  ziemie i polak, itp. itd. ZresztOM i tak nic się nie zmieni, ale po¶miać się mogę z bata jaki se gojce ukręcili:) Gotowanie żaby trwa.

Protektor i protektorat.

Tak zaprzęgli gojców, takie im stworzyli "możliwo¶ci" pracy i rozwoju że biedne gojce przestali siEM rozmnażać, po europejsku i nowocze¶nie:)

Fakty panie, twarde fakty s± miernikiem, a nie propaganda.

Data: 2014-03-30 16:37:25
Autor: Marek Czaplicki
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY
LS pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 30 marca 2014 16:28:

O kurna. Faciowi wyszły nowe "Protokoły mędrców Syjonu". :-)

Możesz wy¶miać ale spróbuj zaprzeczyć. Jak podliczono opodatkowanie
marketów gojcowych i niegojcowych, te gojcowe płaciły 2x tyle podatku.

To trzeba zatrudniać dobre główne księgowe, a nie po rodzinie. :-)

Data: 2014-03-30 21:22:39
Autor: LS
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY

To trzeba zatrudniać dobre główne księgowe, a nie po rodzinie. :-)

Pozostaje siEM asymilować:)

Na chwile wł±czyłem telewizornie no i klepali Olewnika, więc rzuciłem okiem.

Wnioski: dobra dusza dała nawet namiary na porywaczy(i zabójcę i porywacza - 2 nazwiska w anonimie), policja miała 8-9 m-cy od chwili otrzymania nazwisk do ukatrupienia.

Jak widać nawet dostarczenie konkretnych informacji, wyręczenie policji nie daje żadnych gwarancji:)  Trza siedzieć cicho bo przyjadOM płoccy policjanci i zrobiOM porz±dek:)

Data: 2014-03-31 03:32:35
Autor: mz.newmail
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY
W dniu niedziela, 30 marca 2014 16:28:06 UTC+2 użytkownik LS napisał:

> [...]

Fakty panie, twarde fakty s± miernikiem, a nie propaganda.

Dokładnie!!!

Data: 2014-03-30 19:23:26
Autor: MarkWoydak
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lh90np$p07$1mx1.internetia.pl...
~kopiko (13:14)

Z tego co pamiętam "kopiko" to taka kawa w cukierku czyli lipa. Niby dlaczego mam interesować się poj...nymi pogl±dami jakiego¶ posrańca?

MW

Data: 2014-03-30 21:38:23
Autor: LS
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY
W dniu 2014-03-30 19:23, MarkWoydak pisze:

[...]

Głupi pejs jak mu wytr±cić argument, zmienia temat i odwraca kota ogonem.

Data: 2014-03-30 19:29:55
Autor: Klin
LUDZIE OTWĂ“RZCIE OCZY
W dniu 2014-03-30 13:40, boukun pisze:

.................... wyśmiewałbym ich wartości
i religię, skłócałbym młodych ze starszymi ,

   To o Tobie!

Data: 2014-03-30 19:47:28
Autor: boukun
LUDZIE OTWĂ“RZCIE OCZY
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:lh9l87$v4o$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-03-30 13:40, boukun pisze:

.................... wyśmiewałbym ich wartości
i religię, skłócałbym młodych ze starszymi ,

  To o Tobie!

Choć "kopiko" może mieć w dużej mierze rację, w niektórych sprawach może błądzić... Ja też kiedyś klepałem za Bublem w czambuł, że katolicyzm to nierozłączna tradycja narodu polskiego... Ale ja przejrzałem... i dziś wiem, że kościół zawsze służył władzy, nigdy narodowi i ma za zadanie nas zniewolić... i podporzadkować władzy... Nie mówiąc o tym, że to żydowska i obca nam religia...

boukun

Data: 2014-03-30 20:12:11
Autor: Klin
LUDZIE OTWĂ“RZCIE OCZY
W dniu 2014-03-30 19:47, boukun pisze:
UĹĽytkownik "Klin" pisze:

.................... wyśmiewałbym ich wartości
[...]

    Raczej CiÄ™ zaćmiĹ‚o i to tak dokumentnie, ĹĽeĹ› przestaĹ‚ to nawet
    dostrzegać!

Data: 2014-03-30 20:17:15
Autor: u2
LUDZIE OTWĂ“RZCIE OCZY
W dniu 2014-03-30 20:12, Klin > pisze:
   Raczej CiÄ™ zaćmiĹ‚o i to tak dokumentnie, ĹĽeĹ› przestaĹ‚ to nawet
    dostrzegać!

bekon sie nawrocil na czysty judaizm, dzieki swojej lysinie moze lepiej mocowac mycke :-)

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-03-30 20:23:08
Autor: boukun
LUDZIE OTWĂ“RZCIE OCZY
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:lh9nnf$7nh$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-03-30 19:47, boukun pisze:
UĹĽytkownik "Klin" pisze:

.................... wyśmiewałbym ich wartości
[...]

Tobie to nie grozi... przejrzenie na oczy, jak i większości polskiemu motłochowi... Dlatego Polska będzie wiecznie zniewolona i na szarym końcu cywilizacji...

boukun

Data: 2014-03-30 21:25:28
Autor: LS
LUDZIE OTWĂ“RZCIE OCZY
W dniu 2014-03-30 19:47, boukun pisze:
Nie mĂłwiÄ…c o tym, ĹĽe to
ĹĽydowska i obca nam religia...

boukun

Ale przyjmując twoje podejście, muslimy to też żydowska religia.

Data: 2014-03-30 21:28:23
Autor: boukun
LUDZIE OTWĂ“RZCIE OCZY
Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:53386fcd$0$2226$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-03-30 19:47, boukun pisze:
Nie mĂłwiÄ…c o tym, ĹĽe to
ĹĽydowska i obca nam religia...

boukun

Ale przyjmując twoje podejście, muslimy to też żydowska religia.

Ale co mnie to obchodzi? To jest ich problem...

boukun

Data: 2014-03-31 03:20:16
Autor: stevep
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY
W dniu .03.2014 o 19:47 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomo¶ci  news:lh9l87$v4o$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-03-30 13:40, boukun pisze:

.................... wy¶miewałbym ich warto¶ci
i religię, skłócałbym młodych ze starszymi ,

  To o Tobie!

Choć "kopiko" może mieć w dużej mierze rację, w niektórych sprawach może  bł±dzić... Ja też kiedy¶ klepałem za Bublem w czambuł, że katolicyzm to  nierozł±czna tradycja narodu polskiego... Ale ja przejrzałem... i dzi¶  wiem, że ko¶ciół zawsze służył władzy, nigdy narodowi i ma za zadanie  nas zniewolić... i podporzadkować władzy... Nie mówi±c o tym, że to  żydowska i obca nam religia...

boukun
Sam jeste¶ bubel.

--
stevep

[...]