LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabi era!!!!!!

Data: 2009-03-03 23:07:15
Autor: Anna R.
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabi era!!!!!!
zrobiło się tak że stał sie prywatny folwark malinowego

wszystkie pojawiające sie kody mova zabiera

z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic z innymi

Data: 2009-03-03 23:16:51
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
"Anna R." news:goka6s$6jf$1mx1.internetia.pl

zrobiło się tak że stał sie prywatny folwark malinowego

Mam cię przeprosić z tego powodu, że w ostatnim czasie mam wolny czas i tak
sobie kody wyhaczam?
Kto pierwszy ten lepszy.

wszystkie pojawiające sie kody mova zabiera

Jeżeli pojawi się kolejny post z kodem napisz na grupę, że jest ów ciąg cyfr
jest twój - obiecuję Ci, że go nie wykorzystam.

z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic
innymi

Rozumiem, że do tego bezowocnego dialogu zaciągniesz "religię" i wszystkie
kwestie poboczne z nią związane, które w twoim odczuciu będą stanowiły
dobitny argument za tym, że to ja jestem zły a ty dobra. OK. Może być i tak.

Data: 2009-03-03 23:33:42
Autor: Skorupa
Edward Malinowy pisze:
[...]

Nie wszystkie, mi też się czasami udaje coś złapać dla siebie ;)

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy

Data: 2009-03-04 00:14:04
Autor: SDD

Użytkownik "Anna R." <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:goka6s$6jf$1mx1.internetia.pl...

z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic z innymi

No to napisz, Malinowy, wielkiego posta, w ktorym podzielisz sie z Anną R. :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-04 07:43:35
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 04 Mar 2009 00:14:04 +0100, SDD napisał(a):

z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się
poidzielic z innymi

No to napisz, Malinowy, wielkiego posta, w ktorym podzielisz sie z Anną
R.

Malinowy na zakupy, kody dla Anny ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-04 08:54:24
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
"Olgierd" news:pan.2009.03.04.07.43.35rudak.org

Malinowy na zakupy, kody dla Anny ;-)

Rozważę tą propozycję w ten wielkopostny czas :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-04 09:37:00
Autor: Tomaszek
Edward Malinowy pisze:
Rozważę tą propozycję w ten wielkopostny czas :)

No i nie chciałeś religii, a ona sama z Twojego posta wyszła ;)
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-03-04 13:12:09
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
"Tomaszek" news:golf44$4pk$2nemesis.news.neostrada.pl

No i nie chciałeś religii, a ona sama z Twojego posta wyszła ;)

A bo ja taki już jestem, że jak ktoś mi zaczyna coś o religii prawić to tak
jakoś mięknę i głupieję :)
W końcu to mądrzejsze głowy stwierdziły lata temu, że każda religia służy do
ogłupiania i manipulowania ludźmi :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-04 12:35:20
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 04 Mar 2009 13:12:09 +0100, Edward Malinowy napisał(a):

W końcu to mądrzejsze głowy stwierdziły lata temu, że każda religia
służy do ogłupiania i manipulowania ludźmi

Nie, to Marks pisał.

Data: 2009-03-04 13:43:24
Autor: Dominik & Co
Olgierd napisał(a):

W końcu to mądrzejsze głowy stwierdziły lata temu, że każda religia
służy do ogłupiania i manipulowania ludźmi

Nie, to Marks pisał.

Ja wolę to w ujęciu Seneki:
"Dla ludu religia jest prawdą, dla mędrców fałszem, a dla władców
jest po prostu użyteczna"

http://pl.wikiquote.org/wiki/Seneka_M%C5%82odszy#D

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-03-04 14:12:53
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystk o zabiera!!!!!!
"Dominik & Co" news:golt1c$9o4$1inews.gazeta.pl

Ja wolę to w ujęciu Seneki:
"Dla ludu religia jest prawdą, dla mędrców fałszem, a dla władców
jest po prostu użyteczna"

True, true, true...

Data: 2009-03-04 14:13:27
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
"Olgierd" news:pan.2009.03.04.12.35.20rudak.org

> W końcu to mądrzejsze głowy stwierdziły lata temu, że każda religia
> służy do ogłupiania i manipulowania ludźmi

Nie, to Marks pisał.

W takim razie - mądra głowa. Bardzo dziękuję za sprostowanie :)

Data: 2009-03-04 13:30:26
Autor: Józef Gołaś
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!
Malinowy ale co racja to racja Anna ma racje

ty nic nie robisz tylko siedzisz i zawijasz te kody z grupy czy to rano czy
wieczorem czy w nocy no zobacz sam pod każdym kodem mova sątwoje wpisy

czy ty chłopie nie masz co robić kur..wa opanuj się daj innym - a po resztą
ile ty masz tych numerów MOVA przeciez tam jest teraz taki mały limit 20 minut
czy 50 góra

daj na luz chłopie

Data: 2009-03-04 14:34:46
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!
"Józef Gołaś" news:golvph$npk$1inews.gazeta.pl

Malinowy ale co racja to racja Anna ma racje

I?

ty nic nie robisz tylko siedzisz i zawijasz te kody z grupy czy to rano
czy
wieczorem czy w nocy no zobacz sam pod każdym kodem mova sątwoje wpisy

Mam urlop - boli cię to?

[...]

Poczytaj sobie stronkę Mova nt. doładowań - będziesz wiedział ile tych minut
możesz mieć.

daj na luz chłopie

Zawsze daję gdy dojeżdżam do sygnalizatora i pali się na nim czerwone :) -
szkoda kasować sprzęgło :)

Data: 2009-03-04 10:16:04
Autor: Czabu
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!

Użytkownik "Anna R." <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:goka6s$6jf$1mx1.internetia.pl...
zrobiło się tak że stał sie prywatny folwark malinowego

Zrobiło się tak, że z grupy zrobiła się tablica ogłoszeń.

wszystkie pojawiające sie kody mova zabiera

I nie starcza dla innych dziadujących.

z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic z innymi

Jak tak bardzo Ci zależy na tych kodach, to przejdź się do Carrefour'a i zajrzyj do najbliższego śmietnika za kasami. Będziesz miała darmowych minut ile dusza zapragnie.
Tłumów przy śmietnikach nie widziałem, więc nikt Ci ich nie będzie podkradał.

Czy nie potraficie zrozumieć, że to co robicie jest żenujące? Śmiecicie postami nic nie wnoszącymi do tematyki grupy, kłócicie się o kilka minut rozmów wartych kilkadziesiąt groszy...

Załóżcie sobie grupę/stronę, na kórej będziecie się wymieniali tymi kodami, będziecie ustalali swoje zasady dzielenia się nimi, a reszta grupy będzie miała święty spokój.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-03-04 13:12:57
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
"Czabu" news:golhct$lt4$1mx1.internetia.pl

Załóżcie sobie grupę/stronę, na kórej będziecie się wymieniali tymi
kodami,
będziecie ustalali swoje zasady dzielenia się nimi, a reszta grupy będzie
miała święty spokój.

To zakrawa na ograniczenie wolności słowa ;)

Data: 2009-03-04 15:55:55
Autor: Zbylut
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
Anna R. zapodal(a):

zrobiło się tak że stał sie prywatny folwark malinowego

wszystkie pojawiające sie kody mova zabiera

z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic z innymi

żal ci dupę ściska? BTW jak komuś przeszkadza ten "spam" to niech wyfiltruje posty z 'mova' w temacie, a nie żali się na grupie

--
pozdrawiam, Zbylut

LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabi era!!!!!!