LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!

Data: 2009-03-04 00:14:04
Autor: SDD
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!

Użytkownik "Anna R." <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:goka6s$6jf$1mx1.internetia.pl...

z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic z innymi

No to napisz, Malinowy, wielkiego posta, w ktorym podzielisz sie z Anną R. :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-04 07:43:35
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 04 Mar 2009 00:14:04 +0100, SDD napisał(a):

z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się
poidzielic z innymi

No to napisz, Malinowy, wielkiego posta, w ktorym podzielisz sie z Anną
R.

Malinowy na zakupy, kody dla Anny ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-04 08:54:24
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
"Olgierd" news:pan.2009.03.04.07.43.35rudak.org

Malinowy na zakupy, kody dla Anny ;-)

Rozważę tą propozycję w ten wielkopostny czas :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-04 09:37:00
Autor: Tomaszek
Edward Malinowy pisze:
Rozważę tą propozycję w ten wielkopostny czas :)

No i nie chciałeś religii, a ona sama z Twojego posta wyszła ;)
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-03-04 13:12:09
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
"Tomaszek" news:golf44$4pk$2nemesis.news.neostrada.pl

No i nie chciałeś religii, a ona sama z Twojego posta wyszła ;)

A bo ja taki już jestem, że jak ktoś mi zaczyna coś o religii prawić to tak
jakoś mięknę i głupieję :)
W końcu to mądrzejsze głowy stwierdziły lata temu, że każda religia służy do
ogłupiania i manipulowania ludźmi :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-04 12:35:20
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 04 Mar 2009 13:12:09 +0100, Edward Malinowy napisał(a):

W końcu to mądrzejsze głowy stwierdziły lata temu, że każda religia
służy do ogłupiania i manipulowania ludźmi

Nie, to Marks pisał.

Data: 2009-03-04 13:43:24
Autor: Dominik & Co
Olgierd napisał(a):

W końcu to mądrzejsze głowy stwierdziły lata temu, że każda religia
służy do ogłupiania i manipulowania ludźmi

Nie, to Marks pisał.

Ja wolę to w ujęciu Seneki:
"Dla ludu religia jest prawdą, dla mędrców fałszem, a dla władców
jest po prostu użyteczna"

http://pl.wikiquote.org/wiki/Seneka_M%C5%82odszy#D

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-03-04 14:12:53
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystk o zabiera!!!!!!
"Dominik & Co" news:golt1c$9o4$1inews.gazeta.pl

Ja wolę to w ujęciu Seneki:
"Dla ludu religia jest prawdą, dla mędrców fałszem, a dla władców
jest po prostu użyteczna"

True, true, true...

Data: 2009-03-04 14:13:27
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
"Olgierd" news:pan.2009.03.04.12.35.20rudak.org

> W końcu to mądrzejsze głowy stwierdziły lata temu, że każda religia
> służy do ogłupiania i manipulowania ludźmi

Nie, to Marks pisał.

W takim razie - mądra głowa. Bardzo dziękuję za sprostowanie :)

Data: 2009-03-04 13:30:26
Autor: Józef Gołaś
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!
Malinowy ale co racja to racja Anna ma racje

ty nic nie robisz tylko siedzisz i zawijasz te kody z grupy czy to rano czy
wieczorem czy w nocy no zobacz sam pod każdym kodem mova sątwoje wpisy

czy ty chłopie nie masz co robić kur..wa opanuj się daj innym - a po resztą
ile ty masz tych numerów MOVA przeciez tam jest teraz taki mały limit 20 minut
czy 50 góra

daj na luz chłopie

Data: 2009-03-04 14:34:46
Autor: Edward Malinowy
LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!
"Józef Gołaś" news:golvph$npk$1inews.gazeta.pl

Malinowy ale co racja to racja Anna ma racje

I?

ty nic nie robisz tylko siedzisz i zawijasz te kody z grupy czy to rano
czy
wieczorem czy w nocy no zobacz sam pod każdym kodem mova sątwoje wpisy

Mam urlop - boli cię to?

[...]

Poczytaj sobie stronkę Mova nt. doładowań - będziesz wiedział ile tych minut
możesz mieć.

daj na luz chłopie

Zawsze daję gdy dojeżdżam do sygnalizatora i pali się na nim czerwone :) -
szkoda kasować sprzęgło :)

LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!