LUKAS e-bank nowy layout

Data: 2009-11-16 16:29:09
Autor: Aicha
LUKAS e-bank nowy layout
Pracowali po nocach, pracowali... i wypracowali! Od 22-go dostępna nowa
wersja serwisu, a już można przetestować demo. Jaki¶ taki... bezpłciowy
:)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-11-16 18:13:43
Autor: notveryoldman
LUKAS e-bank nowy layout
Aicha pisze:
Od 22-go dostępna nowa wersja serwisu, a już można przetestować demo.

nadal nie można sortować płatno¶ci :-(

Data: 2009-11-16 21:16:48
Autor: Tomasz Opalski
LUKAS e-bank nowy layout
notveryoldman <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> napisał(a):
Aicha pisze:
> Od 22-go dostępna nowa wersja serwisu, a już można przetestować
 demo.

nadal nie można sortować płatno¶ci :-(

Wygl±da na to że tylko kolorki zmienili...
Ja bym jeszcze postulował filtr w historii transakcji po Odbiorcy

Data: 2009-11-17 01:50:07
Autor: Jarek Andrzejewski
LUKAS e-bank nowy layout
On 16 Lis, 18:13, notveryoldman <notveryoldman_no_s...@gazeta.pl>
wrote:
Aicha pisze:

> Od 22-go dostępna nowa wersja serwisu, a już można przetestować demo.

nadal nie można sortować płatno¶ci :-(

Zwróciłem im na to uwagę i dostałem odpowiedĽ:

Szanowny Panie,
planujemy uruchomić w/w funkcjonalno¶ć w II etapie rozbudowy LUKAS e-
Banku. Na t± chwilę nie znamy jeszcze dokładnej daty.

pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-11-16 20:10:57
Autor: Piona
LUKAS e-bank nowy layout
Aicha pisze:
Pracowali po nocach, pracowali... i wypracowali! Od 22-go dostępna nowa
wersja serwisu, a już można przetestować demo. Jaki¶ taki... bezpłciowy

Wg mnie ładniejszy od poprzedniego. Widzę, że polecenie zapłaty pojawia się w tej wersji.
Bez rewolucji i dobrze. E-konto w Lukasie uważam za jedno z najlepszych a mam je od wielu lat.
piona

--
POZDRAWIAM
http://piona.fm.interia.pl

Data: 2009-11-16 21:31:44
Autor: wiatrak
LUKAS e-bank nowy layout

Użytkownik "Piona" <email@wsygnaturce.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hds6nj$6o9$1news.interia.pl...
Aicha pisze:
[...]

Polecenie zapłaty jest też w dotychczasowej wersji. W tej nowej nic się nie zmienia, oprócz tego że komu¶ dali do ręki kolorowe kredki. Na cholerę takie zmiany, które nic nie wnosz± oprócz kolorystyki?

wiatrak

Data: 2009-11-17 09:33:01
Autor: Aicha
LUKAS e-bank nowy layout
Użytkownik "wiatrak" napisał:

Polecenie zapłaty jest też w dotychczasowej wersji. W tej nowej nic się
nie zmienia, oprócz tego że komu¶ dali do ręki kolorowe kredki. Na
cholerę takie zmiany, które nic nie wnosz± oprócz kolorystyki?

Lepsze jest wrogiem dobrego. Czy komu¶ - tak jak mnie - nie wy¶wietla się
mapa placówek/bankomatów?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-11-19 11:38:58
Autor: ti oro
LUKAS e-bank nowy layout
On 16 Lis, 20:10, Piona <em...@wsygnaturce.pl> wrote:
Aicha pisze:

> [...]

się w tej wersji.
Bez rewolucji i dobrze. E-konto w Lukasie uważam za jedno z najlepszych

Sortowanie historii wg. odbiorców.
Tego najbardziej mi brakowało.
I jestem w¶ciekły że zmiany głównie poszły w takie bzdety jak kolory i
czcionki
a nie można było dodać tak potrzebnej funkcji :(

Data: 2009-11-16 20:14:15
Autor: Bolo Ł±cznik
LUKAS e-bank nowy layout
Niech przestan± wył±czać serwis internetowy o 24 - szlak mnie przez to trafia.

Data: 2009-11-17 02:47:10
Autor: Tomek z Wawy
LUKAS e-bank nowy layout
On 16 Lis, 16:29, "Aicha" <blueberry37.nagma...@to.ja> wrote:
Pracowali po nocach, pracowali... i wypracowali! Od 22-go dostępna nowa
wersja serwisu, a już można przetestować demo. Jaki¶ taki... bezpłciowy
:)

Rozumiem, że od 22 również nowy cennik?

LUKAS e-bank nowy layout