LUKAS e-bank nowy layout

Data: 2009-11-16 18:13:43
Autor: notveryoldman
LUKAS e-bank nowy layout
Aicha pisze:
Od 22-go dostępna nowa wersja serwisu, a już można przetestować demo.

nadal nie można sortować płatności :-(

Data: 2009-11-16 21:16:48
Autor: Tomasz Opalski
LUKAS e-bank nowy layout
notveryoldman <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> napisał(a):
Aicha pisze:
> Od 22-go dostępna nowa wersja serwisu, a już można przetestować
 demo.

nadal nie można sortować płatności :-(

Wygląda na to że tylko kolorki zmienili...
Ja bym jeszcze postulował filtr w historii transakcji po Odbiorcy

Data: 2009-11-17 01:50:07
Autor: Jarek Andrzejewski
LUKAS e-bank nowy layout
On 16 Lis, 18:13, notveryoldman <notveryoldman_no_s...@gazeta.pl>
wrote:
Aicha pisze:

> Od 22-go dostępna nowa wersja serwisu, a już można przetestować demo.

nadal nie można sortować płatności :-(

Zwróciłem im na to uwagę i dostałem odpowiedź:

Szanowny Panie,
planujemy uruchomić w/w funkcjonalność w II etapie rozbudowy LUKAS e-
Banku. Na tą chwilę nie znamy jeszcze dokładnej daty.

pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

LUKAS e-bank nowy layout