LUKAS - mam dwa hasla hehe

Data: 2010-02-14 14:54:31
Autor: Konrad N.S.
LUKAS - mam dwa hasla hehe
lukas bank, e-konto, bez "-pro".

w usatwieniach postanowilem zmienic haslo, zatwierdzilem kluczem (zresztą nie wiem czemu nowe nazywane jest na www haslem, a dotychczasowe haslo kluczem).

po wykonaniu opercji mogę logować się za pomocą obu:
- starego "klucza"
- i nowego "hasła"

o co tu chodzi?

Data: 2010-02-14 16:03:44
Autor: wspolna-flaszka.pl
LUKAS - mam dwa hasla hehe

Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezyWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.00000536.4b780097newsgate.onet.pl...
[...]

poczytaj ostatnie watki  o lukasie eto bedziesz wiedziec, domyslam ze  i trzecim dopiero co wymyslonym sie zalogujesz.
A juz numer karty kredytowej takze wpisales jak ładnie prosza?

Data: 2010-02-16 08:13:14
Autor: Strachu S.
LUKAS - mam dwa hasla hehe
> poczytaj ostatnie watki o lukasie eto bedziesz wiedziec, domyslam ze i
> trzecim dopiero co wymyslonym sie zalogujesz.
> A juz numer karty kredytowej takze wpisales jak ładnie prosza?

Jesteś okrutny :)

Jest równie mądry jak jego nick.
System Lukasa nie rozróżnia małych i dużych liter.
Można się logować zmieniając dowolnie wielkość znaków, tak mam w e-koncie, loguję się tak samo dzieki:
- haslo123
- HASLO123
- Haslo123
- hASlo123
itd.
Sprawdzone.

Strachu S.

Data: 2010-02-16 08:14:02
Autor: Strachu S.
LUKAS - mam dwa hasla hehe

Data: 2010-02-16 14:58:01
Autor: wspolna-flaszka.pl
LUKAS - mam dwa hasla hehe

Użytkownik "Strachu S." <satootWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3bd2.00000059.4b7a45banewsgate.onet.pl...
> [...]
> trzecim dopiero co wymyslonym sie zalogujesz.
> A juz numer karty kredytowej takze wpisales jak ładnie prosza?

co Ci sie w nicku nie podoba ?

Data: 2010-02-16 20:44:15
Autor: sam jestem
LUKAS - mam dwa hasla hehe
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hle89e$d9$1inews.gazeta.pl...

co Ci sie w nicku nie podoba ?

Jest b. inteligentny.

Lukas faktycznie nie rozróżnia wielkości liter. Nie każdy o tym wie.Ale tylko jeden co nie wie zabiera glos, wtrącając glupoty o które nikt nie pytał (pytanie czy podalem numer karty).

SJ

LUKAS - mam dwa hasla hehe