[paliwo] LUKOIL

Data: 2009-05-04 18:47:24
Autor: darek_radom
[paliwo] LUKOIL
Użytkownik "kooll" <kooll_usun_to@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtmssm$s1p$1news.task.gda.pl...
Witam,

Tankuje ktoś tam? Jakieś wrażenia oprócz niskiej ceny?

pzdr
tomek

Tankowałem LPG przez 4 miesiące na jednej ze stacji w Radomiu - wszystko w porządku - do czasu. Po kolejnym tankowaniu wzrost spalania o ponad 3l/100km, następne znów 3l wiecej. Dla porównania 3 następne tankowania na Orlenie (2) i Shellu - spadek zużycia. Miesiąc później tankowanie na Lukoil - powrót do spalania o 2,7l/100km wyzszego.

Za LPG w Lukoila w Radomiu - dziękuję...

Data: 2009-05-06 12:33:34
Autor: Massai
[paliwo] LUKOIL
darek_radom wrote:

> [...]

później tankowanie na Lukoil - powrót do spalania o 2,7l/100km
wyzszego.

Za LPG w Lukoila w Radomiu - dziękuję...

Która stacja? Ta przy siódemce?

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-05-07 09:00:03
Autor: Vlad The Ripper
[paliwo] LUKOIL
[...]

Jeśli chodzi o tą stację w okolicach Szydłowca to korzystałem 2 razy będąc w trasie. Raz benzyna 95 i raz ropa. Bez zmian w jeździe jak i spalaniu. Normalnie tankuję w stolicy na Łukoilu na Połczyńskiej. Moim zdaniem jedna z lepszych stacji w okolicy. Nie widzę różnicy między paliwem stamtąd a paliwem z jakichś bardziej markowych shell czy BP.

[paliwo] LUKOIL