Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [paliwo] LUKOIL

[paliwo] LUKOIL

Data: 2009-05-04 19:23:39
Autor: Tomasz Nowicki
[paliwo] LUKOIL
Dnia Mon, 04 May 2009 16:08:30 +0200, kooll napisał(a):

Witam,

Tankuje ktoś tam? Jakieś wrażenia oprócz niskiej ceny?

Ruskich dorabiać nie będę - wystarczy, że zarabiają na surowcu, detal
pozostawiam innym

T.

Data: 2009-05-04 19:40:43
Autor: Maciej S.
[paliwo] LUKOIL


Ruskich dorabiać nie będę - wystarczy, że zarabiają na surowcu, detal
pozostawiam innym

T.


Dokładnie tak. Ja tankuję na statoilu Suprema bezsiarkowa 95 i jest OK.
A ruskom nie dam zarobić - i tak mają z tego dość.

MS

Data: 2009-05-04 20:42:31
Autor: DoQ
[paliwo] LUKOIL
Tomasz Nowicki pisze:

Tankuje ktoś tam? Jakieś wrażenia oprócz niskiej ceny?
Ruskich dorabiać nie będę - wystarczy, że zarabiają na surowcu, detal
pozostawiam innym

Ale ci ruscy zatrudniaja Polaków w obsłudze.


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-04 21:43:08
Autor: Przemek V
[paliwo] LUKOIL

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gtnd2k$ihs$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tomasz Nowicki pisze:

Tankuje ktoś tam? Jakieś wrażenia oprócz niskiej ceny?
Ruskich dorabiać nie będę - wystarczy, że zarabiają na surowcu, detal
pozostawiam innym

Ale ci ruscy zatrudniaja Polaków w obsłudze.

A Shell i Orlen to niby kogo?

Data: 2009-05-04 22:08:09
Autor: DoQ
[paliwo] LUKOIL
Przemek V pisze:

Tankuje ktoś tam? Jakieś wrażenia oprócz niskiej ceny?
Ruskich dorabiać nie będę - wystarczy, że zarabiają na surowcu, detal
pozostawiam innym
Ale ci ruscy zatrudniaja Polaków w obsłudze.>
A Shell i Orlen to niby kogo?

To Polacy z Lukoila jacys gorsi sa i nie zasluguja na pracę?
Bojkotowanie "ruskich" to czysta bezmyślność.


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-04 22:45:37
Autor: Przemek V
[paliwo] LUKOIL

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gtni35$25h$1atlantis.news.neostrada.pl...
Przemek V pisze:

Tankuje ktoś tam? Jakieś wrażenia oprócz niskiej ceny?
Ruskich dorabiać nie będę - wystarczy, że zarabiają na surowcu, detal
pozostawiam innym
Ale ci ruscy zatrudniaja Polaków w obsłudze.>
A Shell i Orlen to niby kogo?

To Polacy z Lukoila jacys gorsi sa i nie zasluguja na pracę?
Bojkotowanie "ruskich" to czysta bezmyślność.


Jak kupuję w Orlenie to ta kasa poobraca się trochę więcej w Polsce. Trochę uszczkną płoccy związkowcy, trochę firmy obsługujące petrochemię, trochę kierownictwo w pensjach. Zawsze więcej niż w przypadku firm, które w PL mają tylo sprzedaż detaliczną.

Data: 2009-05-04 22:58:27
Autor: DoQ
[paliwo] LUKOIL
Przemek V pisze:

Jak kupuję w Orlenie to ta kasa poobraca się trochę więcej w Polsce. Trochę uszczkną płoccy związkowcy, trochę firmy obsługujące petrochemię, trochę kierownictwo w pensjach. Zawsze więcej niż w przypadku firm, które w PL mają tylo sprzedaż detaliczną.

Dlatego zamiast sponsorować prezesa Orlenu i spółkę, wolę zachować dla siebie te kilkanaście gr z litra paliwa. No chyba, ze zechcą obnizyc ceny przez co staną się bardziej konkurencyjni.


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-05 20:33:55
Autor: Tomasz Nowicki
[paliwo] LUKOIL
Dnia Mon, 04 May 2009 22:58:27 +0200, DoQ napisał(a):


Dlatego zamiast sponsorować prezesa Orlenu i spółkę, wolę zachować dla siebie te kilkanaście gr z litra paliwa. No chyba, ze zechcą obnizyc ceny przez co staną się bardziej konkurencyjni.

Popełniasz błąd, bo oni dążą do monopolu - stać ich na niskie ceny (własny
surowiec), za ich pomocą stopniowo przejmą nasze firmy, a wówczas dopiero
pokażą ci, co znaczy ruski handel...
Rosjanie z ropy i handlu ropą uczynili instrument zniewalania sąsiadów -
więc ja im pomagać nie zamierzam.
Firmom polskim i zachodnim zależy na zarobku, nie są podporządkowani
imperialnej polityce państwa. A Lukoil jest.

T.

Data: 2009-05-05 20:54:23
Autor: DoQ
[paliwo] LUKOIL
Tomasz Nowicki pisze:

Popełniasz błąd, bo oni dążą do monopolu - stać ich na niskie ceny (własny
surowiec), za ich pomocą stopniowo przejmą nasze firmy, a wówczas dopiero
pokażą ci, co znaczy ruski handel...
Rosjanie z ropy i handlu ropą uczynili instrument zniewalania sąsiadów -
więc ja im pomagać nie zamierzam.

Dlatego myślę, że do monopolu nie doprowadzą bo detal nie jest ich priorytetem.

Firmom polskim i zachodnim zależy na zarobku, nie są podporządkowani
imperialnej polityce państwa. A Lukoil jest.

Niestety firmy polskie jak i nasze rządy (akcyzy, podatki w paliwie itp, mętne tłumaczenia sytuacją w świecie) dymają nas bardziej niż imperialna polityka Rosji. Zwróc uwagę jak skoczyły ceny tuż przed majówką, a my jedynie co możemy robić to grzecznie płacić.


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-06 00:00:30
Autor: Moon
[paliwo] LUKOIL
DoQ wrote:
>
Niestety firmy polskie jak i nasze rządy (akcyzy, podatki w paliwie
itp, mętne tłumaczenia sytuacją w świecie) dymają nas bardziej niż
imperialna polityka Rosji.

na razie.

moon

Data: 2009-05-06 13:56:15
Autor: Tomasz Nowicki
[paliwo] LUKOIL
Dnia Tue, 05 May 2009 20:54:23 +0200, DoQ napisał(a):

Dlatego myślę, że do monopolu nie doprowadzą bo detal nie jest ich priorytetem.

Skąd wiesz? Bo według deklaracji rządu Rosji - jak najbardziej jest. Np.
juz dwa razy usiłowali przejąć Orlen i Lotos.

Niestety firmy polskie jak i nasze rządy (akcyzy, podatki w paliwie itp, mętne tłumaczenia sytuacją w świecie) dymają nas bardziej niż imperialna polityka Rosji. Zwróc uwagę jak skoczyły ceny tuż przed majówką, a my jedynie co możemy robić to grzecznie płacić.

Owszem, ale nasi dymają nas tylko na drobne. Ruscy natomiast dąża do
monopolizacji rynku na wszystkich etapach - a wówczas pokażą nam dopiero,
co to znaczy ruski monopol - i kto im wtedy przeszkodzi?

T.

Data: 2009-05-08 12:29:36
Autor: Sebastian Kaliszewski
[paliwo] LUKOIL
Tomasz Nowicki wrote:
Dnia Tue, 05 May 2009 20:54:23 +0200, DoQ napisał(a):

Dlatego myślę, że do monopolu nie doprowadzą bo detal nie jest ich priorytetem.

Skąd wiesz? Bo według deklaracji rządu Rosji - jak najbardziej jest. Np.
juz dwa razy usiłowali przejąć Orlen i Lotos.

Ale im nie pozwolono.


Niestety firmy polskie jak i nasze rządy (akcyzy, podatki w paliwie itp, mętne tłumaczenia sytuacją w świecie) dymają nas bardziej niż imperialna polityka Rosji. Zwróc uwagę jak skoczyły ceny tuż przed majówką, a my jedynie co możemy robić to grzecznie płacić.

Owszem, ale nasi dymają nas tylko na drobne. Ruscy natomiast dąża do
monopolizacji rynku na wszystkich etapach - a wówczas pokażą nam dopiero,
co to znaczy ruski monopol - i kto im wtedy przeszkodzi?

No więc ruscy pokazują co to znaczy ruski monopol np. na Ukrainie -- z niewiadomych powodów tam paliwo jest tańsze i zwykle lepsze od naszego.



\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2009-05-09 08:12:53
Autor: Przemek V
[paliwo] LUKOIL

Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.that.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:0fcdd6-sne.ln1bozon.softax.pl...

No więc ruscy pokazują co to znaczy ruski monopol np. na Ukrainie -- z niewiadomych powodów tam paliwo jest tańsze i zwykle lepsze od naszego.

Nie mają monopolu bo jest tam kilka szemranych i mniej szemranych koncernów z rafineriami, nie wszystkie bezpośrednio powiązane z gigantami rosyjskimi. Z jakością paliwa jest jak w Polsce w 1992 roku. Norma na diesel jest prehistoryczna jeśli chodzi o zawartość siarki i generalnie diesel to najgorszy syf do gruzowników. Nikt tam nie jeździ osobowymi dieslami a nowoczesne TIRy mają z nim duże problemy. Po trzecie jest kilkadziesiąt półlegalnych minirafinerii produkujących totalny syf (często z kondensatu gazowego) sprzedawany głównie na lewo i ten syf się gdzieś w sieci dystrybucji paliw rozchodzi.

Duże sieci, głównie w Kijowie, szczycą się "eurobenziną" importowaną albo z Orlenowych Możejek albo z Mozyrza na Białorusi ale w skali kraju sprzedaż tego to kilka procent. Importer Mercedesa w Kijowie przez jakiś czas uzależniał ważność gwarancji na silnik od tankowania paliwa tylko na ich stacjach - nie mam pojęcia jak to egzekwował.

Ankiety kierowców pokazują, że chrzczone paliwo to jest ich numer 1 problem jeśli chodzi o tankowanie a fora internetowe miłośników jakiejś marki zawsze mają dział "Gdzie bezpiecznie tankować".

Data: 2009-05-09 09:54:51
Autor: J.F.
[paliwo] LUKOIL
On Sat, 9 May 2009 08:12:53 +0200,  Przemek V wrote:
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
No więc ruscy pokazują co to znaczy ruski monopol np. na Ukrainie -- z niewiadomych powodów tam paliwo jest tańsze i zwykle lepsze od naszego.

Nie mają monopolu bo jest tam kilka szemranych i mniej szemranych koncernów z rafineriami, nie wszystkie bezpośrednio powiązane z gigantami rosyjskimi. Z jakością paliwa jest jak w Polsce w 1992 roku. Norma na diesel jest prehistoryczna jeśli chodzi o zawartość siarki i generalnie diesel to najgorszy syf do gruzowników. Nikt tam nie jeździ osobowymi dieslami a

Bo nowoczesne diesle drogie, a benzyna tania ? 
nowoczesne TIRy mają z nim duże problemy.

Zapala im sie kontrolka katalizatora ? Bo tak w ogolnosci to mi sie wydaje ze siarka najbardziej szkodzi
wlasnie katalizatorom. Stare mercedesy taksowki potrafily przejechac
pol miliona na starym, zasiarczonym paliwie, oraz mineralnych olejach.

J.

Data: 2009-05-09 17:05:21
Autor: Robert Rędziak
[paliwo] LUKOIL
On Sat, 09 May 2009 09:54:51 +0200, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Bo tak w ogolnosci to mi sie wydaje ze siarka najbardziej szkodzi
wlasnie katalizatorom. Stare mercedesy taksowki potrafily przejechac
pol miliona na starym, zasiarczonym paliwie, oraz mineralnych olejach.

 Bo wpływ siarki na pracę pary trącej nie jest taki zły:

 http://pl.wikipedia.org/wiki/Warstwa_graniczna_(tribologia)

 http://www.tribologia.org/ptt/kaj/kaj27.htm

 Istnieją nawet specjalne oleje (do sportu) o wysokiej zawartości
 siarki.

 Problem jest w produktach spalania (nie tylko wpływ na
 katalizatory, ale i na otoczenie -- kwaśne deszcze, te sprawy).

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2009-05-08 12:28:01
Autor: Sebastian Kaliszewski
[paliwo] LUKOIL
Tomasz Nowicki wrote:
Dlatego zamiast sponsorować prezesa Orlenu i spółkę, wolę zachować dla siebie te kilkanaście gr z litra paliwa. No chyba, ze zechcą obnizyc ceny przez co staną się bardziej konkurencyjni.

Popełniasz błąd, bo oni dążą do monopolu - stać ich na niskie ceny (własny
surowiec),

Własny surowiec to trafia do Płocka. Detal i tak bierze stamtąd.

za ich pomocą stopniowo przejmą nasze firmy, a wówczas dopiero
pokażą ci, co znaczy ruski handel...
Rosjanie z ropy i handlu ropą uczynili instrument zniewalania sąsiadów -
więc ja im pomagać nie zamierzam.

Ruscy to gaz głównie eksportują. Ropy to mają mniej niż sami zużywają.
Ale lepiej jest sobie pobzdurzyć i pokazać kompleks Polaka wiecznie pobitego i wiecznie oszukiwanego, a Polska jest mesjaszem narodów, amen.

Firmom polskim i zachodnim zależy na zarobku, nie są podporządkowani
imperialnej polityce państwa. A Lukoil jest.

Ale spółka córka nie może w koło przynosić strat, są prawne ograniczenia. Nie może więc cały czas obniżać cen poniżej granicy sensu.

\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2009-05-08 11:57:58
Autor: Sebastian Kaliszewski
[paliwo] LUKOIL
Przemek V wrote:
Jak kupuję w Orlenie to ta kasa poobraca się trochę więcej w Polsce. Trochę uszczkną płoccy związkowcy, trochę firmy obsługujące petrochemię, trochę kierownictwo w pensjach. Zawsze więcej niż w przypadku firm, które w PL mają tylo sprzedaż detaliczną.

Ale oni wszyscy i ytak kupują z Płocka.


\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2009-05-09 08:14:43
Autor: Przemek V
[paliwo] LUKOIL

Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.that.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:mjadd6-fka.ln1bozon.softax.pl...
Przemek V wrote:
Jak kupuję w Orlenie to ta kasa poobraca się trochę więcej w Polsce. Trochę uszczkną płoccy związkowcy, trochę firmy obsługujące petrochemię, trochę kierownictwo w pensjach. Zawsze więcej niż w przypadku firm, które w PL mają tylo sprzedaż detaliczną.

Ale oni wszyscy i ytak kupują z Płocka.

Ale marża detaliczna na paliwie i ta z hot doga i snickersa już trafiają do Moskwy a nie Płocka.

Data: 2009-05-05 01:30:16
Autor: Moon
[paliwo] LUKOIL
DoQ wrote:
Tomasz Nowicki pisze:

Tankuje ktoś tam? Jakieś wrażenia oprócz niskiej ceny?
Ruskich dorabiać nie będę - wystarczy, że zarabiają na surowcu, detal
pozostawiam innym

Ale ci ruscy zatrudniaja Polaków w obsłudze.

Niemcy w obozach też mieli polską "obsługę".
moon

Data: 2009-05-05 06:54:34
Autor: Pan Piskorz
[paliwo] LUKOIL
Niemcy w obozach też mieli polską "obsługę".


a zanim spuścisz bombę do kibla na ruskiej stacji,
to w jakiej produkcji samochodu fotel puszczasz bąki?

P.

Data: 2009-05-05 10:55:24
Autor: Moon
[paliwo] LUKOIL
Pan Piskorz wrote:
Niemcy w obozach też mieli polską "obsługę".


a zanim spuścisz bombę do kibla na ruskiej stacji,
to w jakiej produkcji samochodu fotel puszczasz bąki?

produkcji niemieckiej, lecz niemcy nigdy nie zaprzeczali, że wykończyli miliony naszych obywateli i nie zgrywali się na "przyjaciół".

moon

Data: 2009-05-05 11:01:01
Autor: DoQ
[paliwo] LUKOIL
Moon pisze:

a zanim spuścisz bombę do kibla na ruskiej stacji,
to w jakiej produkcji samochodu fotel puszczasz bąki?
produkcji niemieckiej, lecz niemcy nigdy nie zaprzeczali, że wykończyli miliony naszych obywateli i nie zgrywali się na "przyjaciół".

I to wystarczy żeby sponsorować kata?


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-05 12:32:04
Autor: Moon
[paliwo] LUKOIL
DoQ wrote:
Moon pisze:

a zanim spuścisz bombę do kibla na ruskiej stacji,
to w jakiej produkcji samochodu fotel puszczasz bąki?
produkcji niemieckiej, lecz niemcy nigdy nie zaprzeczali, że
wykończyli miliony naszych obywateli i nie zgrywali się na
"przyjaciół".

I to wystarczy żeby sponsorować kata?

60 lat po wojnie - pewnie tak.
A odszkodowań SAMI się zrzekliśmy.

moon

Data: 2009-05-05 05:10:06
Autor: przemmvv
LUKOIL
On 5 Maj, 12:32, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:
DoQ wrote:
> Moon pisze:

>>> a zanim spuścisz bombę do kibla na ruskiej stacji,
>>> to w jakiej produkcji samochodu fotel puszczasz bąki?
>> produkcji niemieckiej, lecz niemcy nigdy nie zaprzeczali, że
>> wykończyli miliony naszych obywateli i nie zgrywali się na
>> "przyjaciół".

> I to wystarczy żeby sponsorować kata?

60 lat po wojnie - pewnie tak.
A odszkodowań SAMI się zrzekliśmy.

Z pomocą kogo? Znowu tych od Lukoila.

Jedyny raz w Lukoilu tankowałem pod Filadelfią. W ogóle na wschodnim
wybrzeżu zatrzęsienie tego jest - wygląda jak po III wojnie światowej.

Data: 2009-05-05 16:03:51
Autor: JG
LUKOIL
przemmvv@gmail.com pisze:
Z pomocą kogo? Znowu tych od Lukoila.

Jedyny raz w Lukoilu tankowałem pod Filadelfią. W ogóle na wschodnim
wybrzeżu zatrzęsienie tego jest - wygląda jak po III wojnie światowej.
Dopóki nie zaguglałem byłem przekonany, że sobie robisz jaja...

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-05 13:46:15
Autor: krzysiek82
[paliwo] LUKOIL
Moon pisze:
produkcji niemieckiej, lecz niemcy nigdy nie zaprzeczali, że wykończyli miliony naszych obywateli i nie zgrywali się na "przyjaciół".


To prawda, warto także dopowiedzieć,  ze bardzo wielu polaków donosiło także na polaków do niemców. Sam oficer niemiecki w wywiadzie już po wojnie dziwił się jaki polski naród jest fałszywy. Nie powinniśmy więc tankować na żadnej polskiej stacji bo to także złe. Takim tokiem rozumowania do niczego się  nie dojdzie :)

--
krzysiek82

Data: 2009-05-06 09:35:24
Autor: Toworek
[paliwo] LUKOIL
Moon pisze:
produkcji niemieckiej, lecz niemcy nigdy nie zaprzeczali, że wykończyli miliony naszych obywateli

LOL naprawdę nigdy?

Data: 2009-05-06 13:57:43
Autor: Tomasz Nowicki
[paliwo] LUKOIL
Dnia Wed, 06 May 2009 09:35:24 +0200, Toworek napisał(a):

LOL naprawdę nigdy?

Tylko wtedy, kiedy wina leżała po stronie Rosjan. T.

[paliwo] LUKOIL

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona