[paliwo] LUKOIL

Data: 2009-05-04 21:36:11
Autor: Vampiorek
[paliwo] LUKOIL
kooll <kooll_usun_to@wp.pl> napisał(a):
Witam,

Tankuje ktoś tam? Jakieś wrażenia oprócz niskiej ceny?

Inne wrażenia... W piątek 700 km, seat Ibiza 1.4 60 KM, spalanie średnie 5,5 ltr/100km (w tym 500 km trasy z prędkością 100 - 120 km/h, 60 km - prędkości 50 - 70 km/h teren zabudowany, reszta prędkości 30 - 60 km/h wąskie i dziurawe drogi Jury). Zatankowana Pb 95 na Łuk-Oil.

Generalnie paliwo niczym nie odbiega od odpowiedników na Orlenie/BP/Shell, samochód tak samo ciągnie, spalanie podobne a na litrze nawet ponad 20 gr oszczędności (dzięki temu można lać 98) i obsługa często o wiele milsza niż na nie Ruskich stacjach (do tej pory tankowałem na 3 warszawskich stacjach plus stacja przed Częstochową od strony Katowic i  nigdy nie miałem jeszcze problemów z jakością paliwa).

Data: 2009-05-14 12:58:33
Autor: neelix
[paliwo] LUKOIL

Użytkownik " Vampiorek" <vampiorek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtnn4b$46m$1inews.gazeta.pl...
[...]