[paliwo] LUKOIL

Data: 2009-05-05 00:00:07
Autor: Michał
[paliwo] LUKOIL
Witam,

Tankuje ktoś tam? Jakieś wrażenia oprócz niskiej ceny?

Tankuje bo ich (chwilowo) popieram ;)

generalnie:

-cherry cola z lodówki jest !!!!!!!!!!! (na każdej)

-raz do butli lpg gdzie wchodzi 34l (lutla 40l) zatankowałem 40.8l
(3 dni pózniej już było normalnie).

-dobrze widze ze cena LPG w nocy jest inna niż w dzień ? 1.6 vs 1.55 ?

-bezyne 98 miewają w cenie 95, nie wiem jakie zasady róznicy nie czuć ale moze dlatego że dopełnieam do pełna (dużo bezyny = cięższe = bezpieczniejsze auto).

-coś dzwnego ostatnio mam zawsze gaz mi się kończył na tych 34.1l
na kompie a teraz na około 27l ?!?! ale to chyba wina że mi coś wybuchło a na dodatek wyrwałem  kawałki z silnika od spodu :) (spotkanie z popękanymi płytakmi chodnikowymi i kompozytowymi kawałkami zderzaka) i będzie trzeba mechanika odwiedzić jeszce raz. I coś mi zaczeło mało palić 14 zamiast 17
"na kompie" - ale to na 98% nie kombinacje przy paliwie.

pozdrawiam.

Data: 2009-05-06 17:58:00
Autor: Massai
[paliwo] LUKOIL
 Michał wrote:

> [...]

(3 dni pózniej już było normalnie).

-dobrze widze ze cena LPG w nocy jest inna niż w dzień ? 1.6 vs 1.55 ?

Możliwe, oni majstrują przy cenach często.

-bezyne 98 miewają w cenie 95, nie wiem jakie zasady róznicy nie czuć ale moze dlatego że dopełnieam do pełna (dużo bezyny = cięższe = bezpieczniejsze auto).

Ja regularnie tankuję w weekendy - mają taką śmieszną promocję że w
weekendy wyraźnie obniżają cenę, no może wyraźnie to przesada ale 10-15
groszy się urwie.

Ale tankuję raczej nie ze względu na cenę, a dlatego że mam po drodze.
I nie miałem jeszcze problemów.

Tak od 3 lat na tej samej stacji (wczesniej Jet), co weekend pełny bak,
prawie zawsze mi starcza na tydzień.

--
Pozdro
Massai