[paliwo] LUKOIL

Data: 2009-05-05 11:57:39
Autor: CeSaR
[paliwo] LUKOIL
Tankuje ktoś tam? Jakieś wrażenia oprócz niskiej ceny?

Ja tankuję na Neste bo jest niedaleko domu. Zazwyczaj jadę tam wtedy, kiedy zaczyna się świecić kontrolka od paliwa. I zazwyczaj tankuję ok. 60l.
Dwa razy tankowałem na Lukoilu pomiędzy Radomiem a Skarżyskiem i też wtedy, kiedy zaświecała się kontrolka. I dwa razy weszło ponad 64l. Może to zbieg okoliczności.
Różnica w cenie nie jest warta dalszych eksperymentów.

[paliwo] LUKOIL