ŁUPKIGAZOWE, GAZYŁUPKOWE, cyjakosiktak - MOCIE NAIWNIOKI...!!!

Data: 2011-07-01 10:58:32
Autor: Polok_Prawdziwy
ŁUPKIGAZOWE, GAZYŁUPKOWE, cyjakosiktak - MOCIE NAIWNIOKI...!!!

- łodzaroz wiedziołem, ze lepij zpożondnej grochuwy samemu gaz produkować,
niźligo złupkuw wydobywać...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9874928,Kongresmeni_zadaja_sledztwa_w_sprawie_lupkow.html

Ale gupieloki, jak gupieloki - coim KROWIOżE żeknom, towto wieżom, noboto pseca
HAMERYKONY PEDZIAŁY...!!!

Data: 2011-07-01 10:25:43
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):

[...]

WITOJ KUMIE !!!  Rad jezem ześ siem tukej pojawił !!!  Jako łobejzys na inkse
pomsty , to łobacys  , zem łokrutnie chamsa kloca łopsezywoł !!  Hah !!
Nalezało mu siem !!

MH

--

ŁUPKIGAZOWE, GAZYŁUPKOWE, cyjakosiktak - MOCIE NAIWNIOKI...!!!