Laba diena!

Data: 2019-09-08 12:50:44
Autor: Runt
Laba diena!
https://wpolityce.pl/media/462417-17-wrzesnia-rusza-tvp-wilno-wazny-krok

"Marszałek Karczewski mówił, że ,,TVP Wilno to ważny krok w kierunku zbliżania Polski i Litwy, ale jej celem będzie także prezentacja polskich interesów na Litwie".

Litwini już się cieszą!

Słuszną linię ma wasza partia.

--
Runt

Data: 2019-09-09 13:56:12
Autor: Jacek Bialy
Laba diena!
Ucz się litewskiego, a Litwini zaczną cię nosić na rękach.. Bo nie jest prawdą, że oni nie lubią Polaków. Oni nie cierpią faktu, że sami na ogół znają język polski, lecz Polacy gardzą ich językiem. Tak więc wystarczy wiedzieć, jak po litewsku jest 'dzień dobry', a viso gjero (czyt. wizo jaro) to po prostu 'do widzenia' - i jeszcze acziu (nie wiem jak się pisze), czyli po litewsku 'dziękuję'. Naprawdę piękny język!

JB

Data: 2019-09-09 23:14:36
Autor: u2
Laba diena!
W dniu 09.09.2019 o 22:56, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

bzdura, ja nie gardzę litewskim, ale jest trudnym językiem do nauczenia się, mam kilku znajomych Litwinów i Litwinek i to są super osoby, nie ma ani cienia wrogości miedzy nami:)

btw viso gero:)

--
I love love

Data: 2019-09-10 14:02:30
Autor: Runt
Laba diena!
W dniu 2019-09-09 o 22:56, komuch Jacek Bialy pisze:
[...]

Byłem na Litwie kilkakrotnie i wiem więcej niż ci się wydaje żałosny pajacu.

--
Runt

Laba diena!