Łachy ze Śląska Wrocław dokopały łachom z Amiki

Data: 2011-09-23 18:28:52
Autor: J-23
Łachy ze Śląska Wrocław dokopały łachom z Amiki
....Wronki pseudonim tzw "Lech Poznań"  3:1. Oczywiście w piłkę kopana.
Spotkały się dwie najbardziej szmaciarskie drużyny w historii polskiej
ligi futbolowej więc i sam mecz był najbardziej szmaciarskim meczem
rundy. A mnie cieszy że mimo wszystko łachy z Wrocławia okazały sie
mniejszymi szmaciarzami niz łachy z pyrlandii. To sie chyba patriotyzm
lokalny nazywa, LOL. Niemniej i tak obu drużynom z całego serca życzę
szybkiego spadku o właściwej czyli najwyżej III ligi.
J-23

Data: 2011-09-24 04:29:42
Autor: stevep
Dnia 24-09-2011 o 03:28:52 J-23 <necr0c0w@gazeta.pl> napisał(a):

[...]
A niby dlaczego idioto?

--
stevep

Data: 2011-09-24 14:18:48
Autor: J-23
Łachy ze Śląska Wrocław dokopały łachom z Amiki
On 24 Wrz, 04:29, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
 [brednie jak zwykle]
Sztuczna szczeka ci klekoce, plugawy starcze. Uważaj żebyś się nią nie
udławił
J-23

Data: 2011-09-25 04:10:14
Autor: stevep
Dnia 24-09-2011 o 23:18:48 J-23 <necr0c0w@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Psycholu, uważaj na swój plugawy jęzor bo jeszcze cię udusi.

--
stevep

Data: 2011-09-24 08:07:35
Autor: .
Dnia Fri, 23 Sep 2011 18:28:52 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Ty smieciu! Ty łajzo! Odpierdol się od Lecha. Dominik

Data: 2011-09-24 14:17:05
Autor: J-23
Łachy ze Śląska Wrocław dokopały łachom z Amiki
On 24 Wrz, 08:07, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:
Odpierdol si od Lecha.

Leh zdeh kolejosz! Żeby ze śląskiem przegrać 3:1 to już trzeba być
popisową zbieraniną oferm. Przecież te łajzy ze Śląska potykają się o
własne sznurowadła więc przegrać z nimi może wyłącznie jakaś
zbieranina tuskodonków.
J-23

Data: 2011-09-25 04:10:48
Autor: stevep
Dnia 24-09-2011 o 23:17:05 J-23 <necr0c0w@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Wynurzenia godne debila.

--
stevep

Data: 2011-09-25 10:13:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-24 03:28, J-23 pisze:
[...]

Jeżeli mówisz o Śląsku, to pełna zgoda - to szmaciarze. Odpadli z LE z półamatorami.. A chwilowa niedyspozycja Kolejorza nie świadczy że Śląsk jest lepszy. Lech to drużyna której nie straszny Juventus Turyn, CSKA Moskwa czy Deportivo La Coruna..

Data: 2011-09-25 05:26:40
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 10:13, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

półamatorami.. A chwilowa niedyspozycja Kolejorza nie świadczy że Śląsk
jest lepszy. Lech to drużyna której nie straszny Juventus Turyn, CSKA

Kolejorz! Kolejorz! Kolejorz Pany! :-o))

Antenka

Data: 2011-09-25 21:29:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-25 14:26, Antenka pisze:
[...]

jest lepszy. Lech to druĹźyna ktĂłrej nie straszny Juventus Turyn, CSKA
Moskwa czy Deportivo La Coruna..

Kolejorz! Kolejorz! Kolejorz Pany! :-o))

Antenka

Kolejorz na majstra!! ;-)

Data: 2011-09-25 09:15:59
Autor: Hans Kloss
Łachy ze Śląska Wrocław dokopały łachom z Amiki
On 25 Wrz, 10:13, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jeżeli mówisz o Śląsku, to pełna zgoda - to szmaciarze. Odpadli z LE z
półamatorami.. A chwilowa niedyspozycja Kolejorza

Obserwuje polską 1 ligę niemal od początku lat 70tych i z pełna
odpowiedzialnością twierdzę że:
na przestrzeni owych 40 lat Lech i Śląsk (w tej właśnie kolejności) to
dwie zdecydowanie najbardziej szmaciarskie drużyny jakie w te lidze
występują. Zawsze bez jaj i bez charakteru, najczęściej także bez
umiejętności. Bywało że występowali w nich piłkarze wybitni (Okoński,
Żmuda, Tarasiewicz) bywało że zdobywały nawet mistrzostwo kraju- ale
zawsze po łachowsku, partacku i przypadkiem.
J-23

Data: 2011-09-25 21:29:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-25 18:15, Hans Kloss pisze:
[...]

dwie zdecydowanie najbardziej szmaciarskie druĹźyny jakie w te lidze
[...]

Tak, oczywiście masz dużo racji. Słabość i bylejakość Kolejorza to brak szczęście w doborze trenerów. Od kiedy ja sie zacząłem interesować piłka kopaną to w Lechu było tylko dwóch trenerów na miarę aspiracji. W. Łazarek i F. Smuda. Za ich czasów drużyna miała charakter, na korzyść Łazarka można zapisać to że on mistrzowska drużynę stworzył z juniorów, - wychowanków Lecha. A teraz po tym antytalencie Michniewiczu, prezesi trzymają z uporem maniaków tego co im przegrał na własne życzenie co najmniej finał LE - Bakero.

Data: 2011-09-25 14:00:55
Autor: stevep
Dnia 25-09-2011 o 10:13:55 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Był niestraszny, teraz kazdy krajowy słabeusz straszny.

--
stevep

Łachy ze Śląska Wrocław dokopały łachom z Amiki