[foto] Ladakh

Data: 2012-07-26 08:57:06
Autor: Paweł Goleman
[foto] Ladakh
Data: 2012-07-27 08:23:23
Autor: I.Tichy
[foto] Ladakh
"Paweł Goleman" <golek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Masa zdjęć z opisem, dla tych co czasu maja pod dostatkiem ;-)
https://picasaweb.google.com/pawel.goleman/LadakhIndie150613072012

wersja skrócona z krajobrazów:
https://picasaweb.google.com/pawel.goleman/KrajobrazyLadakhIndie150613072012

i wersja skrócona z portretami:
https://picasaweb.google.com/pawel.goleman/LudzieLadakhIndie150613072012

golek
http://picasaweb.google.com/pawel.goleman
http://golek1.blogspot.com/

Bradzo fajne.

Data: 2012-07-27 15:24:32
Autor: ptz
[foto] Ladakh
=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Goleman?= <golek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Pikne :) A szczególnie Pangong Tso.

P.

Data: 2012-07-27 21:46:30
Autor: August
[foto] Ladakh
Data: 2012-07-30 03:13:30
Autor: tradito2008
[foto] Ladakh
Gratki, Za wyjazd za czytelne opisy. Cieszę sie, że nie wpadłeś na ......pomysł, aby swoje ujęcia
opisywać w obcych językach. Gratki gratki i realizacji dalszych zamierzeń

Data: 2012-07-30 12:43:32
Autor: Stefan
[foto] Ladakh

Użytkownik "Paweł Goleman" <golek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jur0p2$5pv$1inews.gazeta.pl...
[...]

możesz podać orientacyjny koszt z dojazdem?
pozdr
Stefan
PS. Taka ekskursja to już nie dla mnie, ale moi młodzi napalają się na Nepal :))))

Data: 2012-07-30 12:37:10
Autor: Paweł Goleman
[foto] Ladakh
Stefan <stoszkra@o2.pl> napisał(a):
możesz podać orientacyjny koszt z dojazdem?
pozdr
Stefan
PS. Taka ekskursja to już nie dla mnie, ale moi młodzi napalają się na Nepal :))))

myślę, że pomiędzy 4500 a 5000zł.
w tym przelot do Delhi i Leh - łącznie ok 2200zł
Zależy to troche od tego co na miejscu będzie się robić.
Bylismy trochę na "bogato" bo i wynajmowaliśmy jeepa na 9 dni łącznie i braliśmy na jeden trek osiołki. Toteż wyszło koło 5000zl. Ale da się wrobić wersję oszczędną: ok 1800 przelot, 200zł wiza, 2000-2200zł na miejscu na miesiąc, zamykajac się łącznie w 4500zł

pzdr
golek

Data: 2012-07-30 14:45:32
Autor: Stefan
[foto] Ladakh

Użytkownik "Paweł Goleman" <golek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jv5v5m$ilc$1inews.gazeta.pl...
[...]

:))))

[...]

dziękuję, myślałem że więcej :((( bo to podobno ja mam zasponsorować młodym podróż poślubną;))))
pozdr
Stefan

Data: 2012-07-31 13:55:28
Autor: arystokratka.gor
[foto] Ladakh
W dniu czwartek, 26 lipca 2012 10:57:06 UTC+2 użytkownik Paweł Goleman napisał:
[...]

Bardzo mi sie podoba, kolejna galeria z jakze niezwyklymi gorami, innymi zupelnie od naszych, a kolor jeziora Tso Moriri na tle otaczajacyh go gor niezwykly. Seria portretow takze fantastyczna.

Arysto

Data: 2012-08-07 21:23:34
Autor: Titus Atomicus
[foto] Ladakh
Hej,
Fajna wycieczka. Przypomnialo mi to lekture mlodosci ('Tomek na tropach yeti'). No bo Ladakh (Leh, Hamis), Kaszmir...
No i zdjecia zacne. btw. Dlaczego nie upgradowales Lightrooma do 3.6?
--
TA

Data: 2012-08-08 23:34:50
Autor: Paweł Goleman
[foto] Ladakh
btw. Dlaczego nie upgradowales Lightrooma do 3.6?

 heh, pewnie z założenia, że skoro chodzi to po co ruszać?
swoją drogą mam win xp i nie dla mnie upgrate do 4.0.

golek

Data: 2012-08-09 02:28:43
Autor: Titus Atomicus
[foto] Ladakh
In article <jvut2q$ct9$1@inews.gazeta.pl>,
 "Paweł Goleman" <golek.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> btw. Dlaczego nie upgradowales Lightrooma do 3.6?

 heh, pewnie z założenia, że skoro chodzi to po co ruszać?
swoją drogą mam win xp i nie dla mnie upgrate do 4.0.

Ale mi chodzi darmowy update do v. 3.6.
Sporo rzeczy poprawili AFAIR
--
TA

Data: 2012-08-23 20:56:33
Autor: koniec
[foto] Ladakh
W dniu 2012-07-26 10:57, Paweł Goleman pisze:
[...]

Zdjęcia piękne.
Wiem, że zazdrość to bardzo płytkie uczucie, ale i tak zazdroszczę.
Czy ludzie z którymi byłeś są jakoś związani z Lublinem?
Niektóre (a przynajmniej jedna) twarze znajome z tragiczno/szczęśliwego wyjazdu w Kaukaz.

AK

[foto] Ladakh