[foto] Ladakh

Data: 2012-08-07 21:23:34
Autor: Titus Atomicus
[foto] Ladakh
Hej,
Fajna wycieczka. Przypomnialo mi to lekture mlodosci ('Tomek na tropach yeti'). No bo Ladakh (Leh, Hamis), Kaszmir...
No i zdjecia zacne. btw. Dlaczego nie upgradowales Lightrooma do 3.6?
--
TA

Data: 2012-08-08 23:34:50
Autor: Paweł Goleman
[foto] Ladakh
btw. Dlaczego nie upgradowales Lightrooma do 3.6?

 heh, pewnie z założenia, że skoro chodzi to po co ruszać?
swoj± drog± mam win xp i nie dla mnie upgrate do 4.0.

golek

Data: 2012-08-09 02:28:43
Autor: Titus Atomicus
[foto] Ladakh
In article <jvut2q$ct9$1@inews.gazeta.pl>,
 "Paweł Goleman" <golek.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> btw. Dlaczego nie upgradowales Lightrooma do 3.6?

 heh, pewnie z założenia, że skoro chodzi to po co ruszać?
swoj± drog± mam win xp i nie dla mnie upgrate do 4.0.

Ale mi chodzi darmowy update do v. 3.6.
Sporo rzeczy poprawili AFAIR
--
TA