Ładna KIA :-)

Data: 2010-04-06 20:15:27
Autor: kml
Ładna KIA :-)

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:hpftd9$736$1mx1.internetia.pl...
Witam,

Nie widzialem zeby byla wczesniej...
http://moto.onet.pl/148224,6542127,2,zdjecie.html#id6542127
IMHO  wyglada dosc zacnie, jeszcze jakby zmodernizowali to paskudne "logo" KIA ...:)

"Pierwszą z nich będzie najmocniejszy w gamie, turbodoładowany motor o pojemności 2,0-litrów i mocy 278 KM."

2.0T 278km? Baaardzo wątpie.

kml

Data: 2010-04-06 20:47:35
Autor: Rafał Grzelak
Ładna KIA :-)
kml wrote:

> [...]
> "logo"  KIA ...:)

"Pierwszą z nich będzie najmocniejszy w gamie, turbodoładowany motor

Bardziej mnie ciekawi jak to bedzie sie zbierac z dieslem 1.7 :]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-06 18:48:26
Autor: to
Ładna KIA :-)
Rafał Grzelak wrote:

Bardziej mnie ciekawi jak to bedzie sie zbierac z dieslem 1.7 :]

Jak Melex Futrzaka. ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-04-06 21:22:18
Autor: Artur Maśląg
Ładna KIA :-)
to pisze:
Rafał Grzelak wrote:

Bardziej mnie ciekawi jak to bedzie sie zbierac z dieslem 1.7 :]

Jak Melex Futrzaka. ;-)

Widzę, że sporo merytoryki wniosłeś do tej dyskusji. Inna sprawa, że
mój melex świetnie się sprawdza.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-04-06 20:29:45
Autor: to
Ładna KIA :-)
Artur Maśląg wrote:

Inna sprawa, Ĺźe mĂłj
melex świetnie się sprawdza.

To Ty naprawdę dylasz Meleksem?! ;)

--
cokolwiek

Data: 2010-04-07 10:52:18
Autor: kamil
Ładna KIA :-)

"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:hpg1la$hmb$1inews.gazeta.pl...
to pisze:
Rafał Grzelak wrote:

Bardziej mnie ciekawi jak to bedzie sie zbierac z dieslem 1.7 :]

Jak Melex Futrzaka. ;-)

Widzę, że sporo merytoryki wniosłeś do tej dyskusji. Inna sprawa, że
mój melex świetnie się sprawdza.

Uderz w stol, a kompleks sie odezwie?

Data: 2010-04-06 22:42:20
Autor: PSYLO
Ładna KIA :-)
kml pisze:
2.0T 278km? Baaardzo wątpie.

Dlaczego? Przykładowo Alfa Romeo ma w ofercie dla modelu Giulietta silnik 1.7 TBI o mocy 235 KM (i 1.4 o mocy 170 KM), więc te 278KM z 2 litrów nie wydaje się już niczym nadzwyczajnym.

--
PSYLO

Data: 2010-04-07 06:20:39
Autor: kml
Ładna KIA :-)

Użytkownik "PSYLO" <PSYLO.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpg71e$116$1nemesis.news.neostrada.pl...
kml pisze:
[...]

Bo to KIA i taka moc nie bardzo mi pasuje do filozofii tej marki. Nie chodziło mi o to, że to jest niemożliwe do uzyskania.

kml

Data: 2010-04-07 11:36:26
Autor: szerszen
Ładna KIA :-)

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hph16o$fo6$1@inews.gazeta.pl...

Bo to KIA i taka moc nie bardzo mi pasuje do filozofii tej marki. Nie chodziło mi o to, że to jest niemożliwe do uzyskania.

a co to za stwierdzenie?
popatrz sobie co kia robila 10 lat temu i jaka opinie mialy wtedy te auta i zobacz jaka maja opinie i jak wygladaja obecnie
chca produkowac duza limuzyne konkurujaca z zachodnimi wozkami to i silniki musza do niej odpowiednie wkladac

Data: 2010-04-07 15:49:26
Autor: kml
Ładna KIA :-)

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hphjnc$th3$1news.task.gda.pl...

[...]

Do tej pory nie było tak mocnego silnika o tak małej pojemności w hyundaiu/kia więc jest to rewolucja jak na tę markę. Poza tym 280km z 2l nie napawa optymizmem co do trwałości tym bardziej, że takiego silnika wcześniej nie było. Najciekawsza jest kwestia jak to będzie jeździć, zwłaszcza w zakrętach :)

kml

Data: 2010-04-06 22:49:55
Autor: K
Ładna KIA :-)
W dniu 06-04-2010 20:15, kml pisze:

"Pierwszą z nich będzie najmocniejszy w gamie, turbodoładowany motor o
pojemności 2,0-litrów i mocy 278 KM."

2.0T 278km? Baaardzo wątpie.

bo? w evo x masz 400KM z 2.0 i to juz od jakiegos czasu.