Ładna jak na posłankę....

Data: 2009-09-18 08:53:02
Autor: Tzva Adonai
Ładna jak na posłankę....
http://bi.gazeta.pl/im/0/7050/z7050750X.jpg

"Studia były jednym z najcięższych okresów w moim życiu. Nie pochodzę
z zamożnej rodziny, dlatego było mi bardzo ciężko utrzymać się w
Warszawie. Zawsze podczas wakacji pracowałam. Poza tym podczas studiów
urodzili się moi synowie, Staś i Krzyś. Pamiętam, że znajomi spisali
mnie wtedy na straty. Potrzeba było wiele samozaparcia, bardzo
ciężkiej pracy, ale postanowiłam, że się nie poddam. Nie tylko
ukołczyłam studia z dobrym wynikiem, ale jeszcze napisałam -- zdaniem
mojego promotora prof. Krzysztofa Obłója -- jedną z najlepszych prac
magisterskich, które Pan Profesor promował."

Data: 2009-09-18 18:25:36
Autor: boukun
Ładna jak na posłankę....

Ładna to ona może by była, ale w knesecie...

boukun

Data: 2009-09-18 09:30:45
Autor: Tzva Adonai
Ładna jak na posłankę....
On 18 Wrz, 18:25, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ładna to ona może by była, ale w knesecie...

Co ci się w niej nie podoba?...

Data: 2009-09-18 18:33:20
Autor: boukun
Ładna jak na posłankę....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ba9bb34d-862d-4d88-926b-e5799aa6e64da6g2000vbp.googlegroups.com...
On 18 Wrz, 18:25, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ładna to ona może by była, ale w knesecie...

Co ci się w niej nie podoba?...

Wszysko, uszy, oczy, sińce, czoło, usta, broda...

boukun

Data: 2009-09-18 09:41:01
Autor: Tzva Adonai
Ładna jak na posłankę....
On 18 Wrz, 18:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Wszysko, uszy, oczy, sińce, czoło, usta, broda...

Ale Biedermann ci się podoba, bo jest wysoką blondynką o niebieskich
oczach i halsztacko-nordyckim typie urody.. Może ty masz tę samą
przypadłość co ja - podobają ci się kobiety o całkowicie odmiennym
genotypie od twojego..

Ładna jak na posłankę....